Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 5 juni 2023

Postzegels

 


Ik heb nog een doos vol afgeweekte postzegels die ik ooit een keer heb aangeschaft maar vraag me niet meer waarvoor *lol*
Nu zag ik bij Nynke op het blog dat ze postzegels gebruikte voor haar kaarten en dat was voor mij de inspiratie om er ook iets mee te verzinnen.



Eerst heb ik een vel cardstock volgeplakt met postzegels en vervolgens heb ik er een groot label uit gestanst.
De iets grotere basis in een bijpassende kleur en bovenop een kleinere in vellum.
Op het vellum een grote luchtballon en de tekst hallo.



Met een brad in de vorm van een zonnetje kan het vellum worden weggedraaid zodat je de postzegels beter kunt zien.
De ballon versierd met plaksteentjes in dezelfde kleur als de tekst.

Ik ben zeer benieuwd wat jullie hiervan vinden, ik lees weer graag jullie reacties.
Fijne dag!

groetjes van Ank


14 opmerkingen:

Trijntje zei

Heel leuk de achtergrond met postzegels. Het label is erg leuk geworden. Groeten Trijntje

Eri zei

Leuke kaart met de postzegelachtergrond. Zo blijkt maar weer dat je niets moet weggooien.
Groetjes, Eri

Wilma zei

Erg mooi is je label geworden Ank, met al deze postzegels. En gaaf hoe je het vellum weg kunt draaien, leuk gedaan dit!
Fijne avond.
GROET, Wilma

Nynke zei

Je label is supertof geworden! Heel gaaf, met het vellum over de postzegels heen. Dankjewel dat je mij als inspiratie noemt, dat vind ik heel leuk! Jij brengt mij nu ook weer op ideeën...
Groetnis Nynke

Wies zei

Mooie labelkaart met de luchtballon op vellum aan de voorkant en de achterste label beplakt met postzegels. Leuk idee!
Groetjes, Wies

Marjolein zei

Ik vind ze heel erg leuk verwerkt, mooie kaart! Ik heb ook nog even naar je kerstkaart gekeken, die is ook erg mooi en sfeervol. Groetjes Marjolein

LisannesKaartenhobby zei

Heel creatief bedacht met die postzegels! Leuk dat je geïnspireerd bent door Nynke, daar is blogs voor toch? Leuk om zo op nieuwe ideetjes te komen

Creatieve groeten,
Lisanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat ontzettend creatief en mooi gemaakt Ank. Leuk dat je dat vellum met de luchtballon weg kunt draaien. Ik vind hem top.
Lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Leuke tag en een mooi idee voor jouw postzegels. Dat is het mooie van bloggen dat je ideetjes bij anderen opdoet. Groetjes Nelleke

Angélique zei

Wat een originele labelkaart, heel leuk bedacht en uitgevoerd.

Caroline Cards zei

Geweldig leuk label en het idee van de postzegels is super. Leuk om de luchtballon op het vellum te plakken.
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Wat een gaaf label Ank!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi label met de leuke postzegel achtergrond leuk de luchtballon
groetjes ellen

Els zei

Een hele mooie kaart Ank met al die postzegels en het vellum.
Leuk gemaakt!!
Groetjes, Els