Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 29 juni 2023

Stamperia Kerst

 


En weer een week voorbij!
Dus weer tijd voor een kerstkaart die mee doet op het blog 52WTC
Dit keer heb ik gekozen voor het papier van Stamperia.
Het plaatje heb ik rond uitgestanst en op de tekststans geplakt.
Gemat op een rode cirkel, op dessinpapier en dan op een dubbele blauwe kaart.
De gele sterren zijn stickers.

Fijne dag!
groetjes van Ank

21 opmerkingen:

Freubelmina zei

Een hele mooie kleurrijke kerstkaart maakte je Ank!

Nelleke zei

Wat een mooie kerstkaart maakte je. Ik zit nu op de iPad en dat wil ik mij aanleren om daar wat vaker achter te zitten en dan te reageren. ( maar dat kan dan niet bij iedereen. ) Bij jouw wel. Gelijk al jouw berichten teruggekeken wat inspiratie op te doen wat je met de afdrukjes op stof kunt doen. Ik kreeg namelijk een doosje met stofjes. Gelukkig niet zoveel, maar wil wel kijken wat ik er mee kan doen. Genoeg ideetjes gezien. Groetjes Nelleke

Annemarie en Merit zei

prachtige kleurrijke kerstkaart.
Leuk dat je er weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart,
Lieve groetjes Annemarie en Merit.DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het kleurige dp en de kleurijke kerstbal
groetjes ellen

marian zei

Een gezellige , vrolijke kerstkaart heb je gemaakt. Prachtig hoor.
Groetjes van Marian.

Eri zei

De vrolijkheid spat van deze kleurrijke kerstkaart af. Heel mooi gedaan.
Groetjes, Eri

carla zei

Een hele mooie kerstkaart waar veel kleur in zit.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla

Marjan zei

Prachtige kaart, jij bent wel fan hè, van dit merk, het is dan ook mooi papier! de sterren staan er perfect bij!

Antwoord op je vraagje, ik maakte de kerstbomen op de encaustic kaart met de stylus pen en het hekje met een soort schrapertje :)

Wies zei

Mooie kerstkaart in vrolijke kleuren. De kerstbal doet mij een beetje aan folklore denken.

Caroline Cards zei

Een leuke fleurige kerstkaart!
Groetjes, Caroline

!neke zei

Wat een mooie kleurrijke kaart !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Trudy zei

Dit is echt een super vrolijke kerstkaart geworden!
Groetjes Trudy

Laurespage zei

Een hele kleurrijke kerstkaart, om vrolijk van te worden.
Groetjes, laurette

Trijntje zei

Leuke vrolijke kerstkaart met dez3 mooie materHeb je gemaakt. Groeten Trijntje

Henriët zei

Wat een kleurrijke en vrolijke kerstkaart heb je gemaakt.
Nog even antwoord op je vraag van zaterdag: ik fotografeer met een Canon EOS-R en een Canon EFS 18-135 mm lens. Een prima combi vind ik zelf.
Groetjes van Henriët

Diny zei

Hele mooie kaart Ank.....leuk gedaan!
Groetjes Diny

Angélique zei

Leuk, zo'n kleurrijke kerstkaart!

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart heb je gemaakt met het prachtige plaatje, alles leuk gecombineerd,
Groetjes,
Ansx

Nelleke zei

Gistermiddag lag jouw mooie kaart in de bus. Leuk is die met al die postzegels.
Dank je wel. Groet, Nelleke

GerJanne zei

Heel vrolijk kerstkaartje is het Ank! Die kleuren zijn erg sprekend!

Jantine zei

Leuke kleurrijke kerstkaart, Ank!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Ik reageer dit keer wat later, had afgelopen week even geen internetbereik :-)
Groetjes
Jantine DT 52WTC