Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 1 juli 2023

Lieveheersbeestjes


Het is al weer lang geleden dat ik een schudkaart maakte, dus werd het weer hoog tijd.
De schattige Lieveheersbeestjes had ik al eens (voor de tv zittend)  in elkaar gezet en ik wilde er nu wel eens een kaart mee maken.
De bloemenstans van MFT heb ik al langer in mijn bezit en die heb ik maar eens onder het stof vandaan gehaald.


Ik heb alleen de bloem zelf gebruikt en niet de steel en blaadjes omdat ik bang was dat het dan te druk zou worden met teveel verschillende kleuren.
Dat de bloemen wit met geel moesten worden wist ik meteen.
Als schudmateriaal heb ik hartjes gebruikt, met name vanwege de kleuren.
De LHBtjes heb ik verhoogd aangebracht en ter versiering nog wat kleine witte bloemetjes opgeplakt die ik allemaal een geel hartje heb gegeven.

Ik lees weer graag wat jullie er van vinden.
Alvast bedankt voor je reactie.

groetjes van Ank

 

15 opmerkingen:

Angélique zei

Een heel leuke vrolijke kaart, gezellig al die bloemetjes en lieveheersbeestjes.

!neke zei

Helemaal leuk Ank !!!
Groeten Ineke

Henriët zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt!
Groetjes van Henriët

Hobby Hoogland zei

Een heel leuk en lief kaartje met de lieveheersbeestjes .
Mooi de twee schudgedeelte erin gemaakt.
groetjes Marjan.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh wat een dot van een kaart Ank. Mooi die frisse kleuren en leuk dat je van de bloemen de schudgedeeltes hebt gemaakt. Die schattige lieveheersbeestjes maken het helemaal af.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Je hebt een hele leuke kaart gemaakt met de bloemen met het schudgedeelte. De lieveheersbeestjes zijn er zoooo leuk op. Groeten Trijntje

Eri zei

Een vrolijke kaart met de verschillende LHBtjes tussen de grote en kleine madeliefjes.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Wat een enige kaart is het! Hartjes in de harten van de bloemen. Hoe leuk!!
En die LHBjes zijn ook zo leuk he?! Ik heb ze niet, maar wie weet...kom ik in de verleiding.

Freubelmina zei

Een superleuke en vrolijke kaart Ank!

Freubelmina zei

Een superleuke en vrolijke kaart Ank!

Ans Gilbert zei

Wat een vrolijke kaart met de LHB en de schudgedeeltes,
Groetjes,
Ansx

Cornelie zei

Lekker shaken! Hartstikke tof kaartje. Zo vrolijk

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het vrolijke tafereeltje erop leuk schudmateriaal heb je gebruikt in de bloemen
groetjes ellen

Femminde zei

Wat is deze super gemaakt!! Zo leuk met dat schudgedeelte en de lieveheersbeestjes.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Marjan zei

Superleuk deze kaart met de shakertjes en de stachaatige lieveheersbeestjes! Heel leuk die bloemen erbij in groot en klein!