Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 17 juni 2023

Viooltjes

 


In het kader van 'use your stuff ' oftewel je spullen opmaken, heb ik deze kaart gemaakt.
De basiskaart heb ik gemaakt van heel oud gemarmerd papier.
Daarop de MD krans, uit wit papier gestanst maar daarna met distress inkt Antique linen bewerkt.
De 3-d stickers van de viooltjes heb ik ooit eens bij Zeeman gekocht en de siliconen stickers van de vlinders lagen er ook al jaren ongebruikt.

Fijne dag!
groetjes van Ank

13 opmerkingen:

Wilma zei

Hele mooie kaart heb je gemaakt Ank met deze opgewerkte krans en de vlinders. Heel kleurrijk ook!
Fijn weekend gewenst.
GROET, Wilma.

Lia zei

Wow,dat ziet er vrolijk en zomers uit. Wat een prachtige krans heb je gemaakt.
Lia xx

Eri zei

Je hebt een heel vrolijke kaart gemaakt met die uitbundige viooltjes op de krans.
Groetjes, Eri

!neke zei

Heerlijke zomerse kaart !!!!
Groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaart Ank. Mooie combinatie die krans met de net echte viooltjes.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Oh ja dat papier is vast al heel oud. Ik heb nog wat liggen en mijn broers geboortekaartje was groen gemarmerd en die is ruim 50 jaar geboren! Maar dat neemt niet weg dat het een heel mooi kaartje is!

Anoniem zei

Ik vind het altijd zo knap wat jij van alle spullen weet te maken. Zoals deze kaart, hij is weer super! Groetjes Nelleke

Angélique zei

Een heel mooie fleurige kaart, mooi gemaakt Ank.

Els zei

Een mooie vrolijke kaart met deze viooltjes
Groetjes, Els

Freubelmina zei

Zo deze kaart springt haast van het scherm met al die vrolijke kleuren….een hele mooie kaart Ank xx

Marjan zei

Mooie viooltjes en mooie kaart met een nostalgisch tintje!

Elly zei

Wat een mooie kaart is dit! Wordt je blij van.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke krans met al de vrolijke viooltjes erop
groetjes ellen