Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 15 juni 2023

Kerst met Stamperia

 


En toen was het alweer donderdag, tijd voor een kerstkaart.
Ook deze keer heb ik weer een plaatje van Stamperia gebruikt.
Een aantal brads als kerstballen en drie rode glanzende sterren ter versiering aangebracht.
De tekst Merry Christmas is een stukje washitape en verder allemaal restjes papier.
Uiteraard doe ik weer mee met 52WTC 

Gisteren gingen eindelijk na bijna zes weken de steigers rond het huis weg.
Nu kan ik tenminste mijn ramen weer wijd open zetten en het zonnescherm gebruiken!
En heerlijk niet s'morgens om half 8 al mannen die over het dak lopen of naar elkaar schreeuwen of luide muziek aan hebben en staan te zagen en te boren.
Ik was er ook wel helemaal klaar mee!

Fijne dag!
groetjes van Ank


21 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Een prachtige kaart met vele kleuren.
Geniet van je rust en de zon. gelukkig dat je nu de ramen open kan zetten.
groetjes Marjan.

Eri zei

Prachtige kart, wat leuk om brads te gebruiken als kerstbal. Fijn dat de rust weer is gekeerd. Fijne dag!
Groetjes, Eri

!neke zei

Heel mooi Ank !!!
Leuk idee die brads !!!!
Groeten Ineke
DT52wTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie plaatje en de leuke brads
geniet lekker van de rust en de stilte
groetjes ellen

Marjan zei

Gaaf kaartje met een heel mooi plaatje, leuk de brads erop! Zie je niet vaak meer, maar ze blijven leuk.
Heerlijk, rust is weergekeerd, kan me helemaal voorstelen dat je er goed klaar mee bent!

Annemarie en Merit zei

Prachtige kaart Ank, heerlijk weer rust rondom het huis...geniet ervan.
Gezellig dat je er weer bij bent met dit warme weer met een kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Trijntje zei

Hele mooie kerstkaart met deze leuke materialen de boom leuk opgemaakt met de brads. Fijn dat de rust er weer is bij jou. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk idee om de boom met brads en sterren te decoreren Ank. Het is een mooie feestelijke kerstkaart geworden. Geniet van de rust nu.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Margreet zei

Wat heb je de kerstboom mooi versierd met die brads. Het is een vrolijke kerstkaart geworden.
Wat fijn dat de bouw rondom je huis klaar is. Geniet van de stilte!
xxx Margreet

Wies zei

Mooie, kleurige kerstkaart. Leuk idee om ronde brads als kerstballen te gebruiken.
Zeker fijn dat het renoveren van de gevels en het dak achter de rug is. Weer rust in de tent.
Groetjes, Wies

Diny zei

wat een gezellige kaart Ank....er is heel veel op te zien!
Groetjes Diny

marian zei

Wat een gezellige kerstkaart heb je weer gemaakt, en ook nog weer wat restjes kunnen wegwerken.
Wat fijn dat de werkzaamheden klaar zijn en je je "vrijheid" weer terug hebt.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Oh wauw wat een mooie kaart met die brads. Heel leuk bedacht.
En dank je wel voor je mooi kaart. Hij viel gisteren in de bus en ik ben er heel blij mee.
En wat kun je dan blij zijn als dat werk rond je huis voorbij is he? Ik weet er alles van..

Freubelmina zei

Een prachtige kleurrijke kerstkaart maakte je Ank!
Oooo wat fijn dat ze klaar zijn, zal je veel rust brengen poe poe xx

Henriët zei

Deze is ook weer zo leuk. Goed bedacht de brads als kerstballen.
Heerlijk weer de rust rond en in je huis!
Groetjes van Henriët

Elly zei

Wat een geweldige kaart Ank, en fijn dat je alles weer kan beheersen over je eigen huis, mijn zus had dat ook en met bevrijdingsdag was bij hun alles weg, ze zei dat is pas echt bevrijding hihi
Groetjes Elly

Nancy zei

Hey Ank,
Geniet van de rust. Fijn dat de werken achter de rug zijn.
Mooie kaart heb je er weer bij.
Liefs,
Nancy

Wilma zei

Je Kerstkaart is erg mooi geworden Ank met alle toegevoegde details. Ziet er heel kleurrijk uit zo. En gelukkig inderdaad...
Mooie dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.

Jantine zei

Leuk, die brads als kerstballen, Ank! Mooie kaart!
En ik kan me helemaal voorstellen dat je er klaar mee was, fijn dat het voorbij is.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC ondanks de temperaturen.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

joke zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, leuk de brads als kerstballen. Heerlijk dat alles klaar is en je alles weer open kunt doen.
Groeten Joke

Antjes kaartcreaties zei

Mooie kerstkaart Ank.
Geniet van de rust.
Groetjes Antje