Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 21 juli 2023

40 jaar getrouwd


Voor Eri en haar man, die 40 jaar getrouwd zijn,  maakte ik deze kaart met een afbeelding van Stamperia.
De versiering bestaat uit velvet flowers in roze en bordeauxrood en plakparels.
Uiteraard moest ook het getal 40 er op.
De kaart is inmiddels op de plek van bestemming dus kan ik hem hier plaatsen.

Fijne dag!
groetjes van Ank

 

11 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat heb je een prachtige paneelkaar voor Eri en haar man gemaakt. Die is vast goed in de smaak gevallen. Groeten Trijntje

Eri zei

Die is zeker in de smaak gevallen! We vinden hem prachtig! Nogmaals dank je wel!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Heel mooie kaart is het! Ik ben fan van deze techniek. Nu weet ik wat ik met scrapvellen moet doen met grote afbeeldingen!

Wies zei

Hele mooie kaart voor het 40-jarige huwelijk van Eri en haar man.

Freubelmina zei

Ik loop wat kaarten achter maar zo mooi om je kaarten te zien met het prachtige Stamperia papier Ank.
Dit leuke model in verschillende thema’s…super!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de layoutmal en het mooie dp erin verwerkt en de leuke details
groetjes ellen

Anoniem zei

Prachtige kaartjes laat je zien, ook hieronder. Toch heel leuk met zulke stansen!
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Angélique zei

Een mooie romantische kaart. De kerstkaart van donderdag is ook prachtig!
Fijn weekend!

Marjan zei

Mooie kaart voor Eri en haar man, heerlijk romantisch en de afbeelding past heel goed bij dit model. Leuk de 40 in een apart vakje. De velvet flowers staan er mooi bij!

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart voor Eri en haar man. Heel mooi papier!
Groetjes, Caroline

Elly zei

Een Prachtige kaart Ans ook die van hieronder vind ik geweldig.
Groetjes Elly