Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 20 juli 2023

Arreslee


Ook vandaag heb ik een collagekaart met grote afbeelding voor jullie.
Dit keer is het natuurlijk een kerstkaart want het is donderdag en dan is het kerst in blogland vanwege 25WTC waar ik elke week aan mee probeer te doen.
Ik heb weer zo'n prachtige afbeelding van Stamperia gebruikt, een arreslee met een prachtig wit paard er voor en nostalgisch geklede dames er in.
Ter versiering heb ik her en der kleine raisin roosjes opgeplakt.

groetjes van Ank



 

21 opmerkingen:

Eri zei

Een prachtige kaart met deze leuke techniek! Ik heb het nog niet geprobeerd, maar nu met je prachtige voorbeeld hier thuis komt het er misschien nog eens van! Een fijne dag!
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

wat is dit ook een prachtig plaatje om daar die mooie kaart met diepte mee te maken.
Gezellig dat je vandaag weer een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Trudy zei

Wat een prachtig nostalgisch plaatje heb je uitgezocht voor dit kaartje!
Leuk die letters erbij bovenaan!
Groetjes Trudy

marian zei

Ja ook jouw afbeelding komt prachtig uit op deze kaart. Leuk dat we allebei dezelfde mal en techniek hebben gebruikt. Ook deze vind ik schitterend.
Groetjes van Marian.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de ronde layout mal en het mooie nostalgische plaatje
groetjes ellen

Marjan zei

Deze afbeelding is ook heel geschikt voor dit model en een prachtig kaartje zo! De kleine roosjes zijn een schattig detail. Fijn dat je weer opgeknapt bent, ik las het hieronder.

Je@net zei

Wat een mooie nostalgische kerstkaart heb je gemaakt, Ank!

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart met deze mooie papiertjes.Fijne dag, groetjes Doris

Trijntje zei

Wat een prachtige paneel kaart.. Dit is zeker een hele mooie afbeelding. Groeten Trijntje

Wilma zei

Het is 'n mooi geheel geworden zo met deze mal Ank. Is inderdaad mooi voor de grotere afbeeldingen waarbij het zonde is om er van alles bij te doen.
Fijne dag nog.
GROET, Wilma.

Marijke zei

Ik vind dit zo'n leuke techniek, ga het zeker ook eens uitproberen. Een mooi kaartje geworden. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Henriët zei

Wat een prachtige kaart. Heel mooi om zo'n mooie afbeelding op deze manier te verwerken.
Groetjes van Henriët

Laurespage zei

Een hele mooie kaart met een nog mooier plaatje dat je gebruikt hebt.
Groetjes, laurette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauww wat een prachtige romantische kerstkaart met nostalgische uitstraling Ank. Zo komt deze mooie afbeelding helemaal tot zijn recht. Ik ben er weg van.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Mooie kaart, Ank! Mooie techniek is dat en heel mooie afbeelding.
Fijn dat je er weer bij bent bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Margreet zei

Wat een beauty!
xxx Margreet

Karien zei

Wat een prachtige kerstkaart!
Groetjes Karien

carla zei

Een supermooie ronde kaart.
Prachtig DP.
Groetjes,
Carla

GerJanne zei

Superleuk is dit! Zo mooi om grote afbeeldingen zo te verwerken! Gisteren heb ik er ook een gemaakt, die ik nog niet kan laten zien, maar binnenkort komt hij op mijn blog....

Wies zei

Mooie kerstkaart heb je met deze techniek gemaakt. Leuk nostalgisch plaatje.

Nancy zei

Hey Ank,
Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn kerstkaart. 't was inderdaad een beetje gek zo in het half donker... Was dan ook mijn witte rand vergeten op te plakken rond de kerstboom...
Wat een mooie kaart maakte jij weer... wel bij daglicht, dat is duidelijk!
Liefs,
Nancy