Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 4 juli 2023

Jarig

 


Dit is voorlopig even weer de laatste postzegelkaart die ik laat zien, ik ben bang dat het jullie gaat vervelen.
Er komen er zeker weten nog wel eens wat voorbij maar nu wordt het tijd voor weer andere kaarten.
Dit keer heb ik de kleuren wat rustiger gehouden en de grote letters op een kaart geplakt.
De hoeken met metalen hoekjes opgesierd en op de letters wat goudkleurige sequins.

Dank voor al jullie reacties, altijd zo leuk om die te lezen.

groetjes van Ank

11 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaart met de grote letters en de postzegels, Ank!

Femminde zei

Wat super leuk gedaan!! En de postzegels in 1 kleur vind ik mooi.
Fijne dag verder!!
Groeten van Femminde

Angélique zei

Ook deze kaart is heel mooi, wat rustiger van kleur dan de vorige.

Elly zei

Deze is ook geweldig gemaakt, nee hoor je verveelt me niet, gewoon doen wat je leuk vind, groetjes Elly

Henriët zei

Ik ben jouw postzegelkaarten nog lang niet zat hoor. Ik vind ze juist erg leuk.
Die van gisteren is lekker uitbundig van kleur maar deze in het groen vind ik ook weer super.
Groetjes van Henriët

Eri zei

Deze kaart is ook prachtig Ank, en is weer helemaal anders de de vorige door de kleur.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Ik vind het gewoon een geniaal idee! Je hebt toch wel eerst gecheckt of deze postzegels niet heel veel geld waard waren he?

Freubelmina zei

Vervelen doen ze zeker niet ank want elke kaart ziet er weer uniek uit!

!neke zei

Maar hij is wel erg leuk !!!!
Groeten Ineke

marian zei

Wat een prachtige postzegel kaarten heb je weer gemaakt. Verveeld nog niet hoor, zo leuk juist omdat ze telkens weer anders zijn.
Groetjes van Marian.

Nelleke zei

Deze is heel anders maar ook heel leuk. Ook de hoekjes erbij doen het goed. Het verveelt mij niet zo gauw, zelf ik ik wel als ik veel dezelfde soort kaarten maak ik dan wel weer wat anders wil doen. groet, Nelleke