Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 3 juli 2023

Hoera


Nelleke was jarig en voor haar maakte ik deze postzegelkaart.
In dit geval heb ik allemaal dezelfde zegels gebruikt met Beatrix er op in vrolijke sprekende kleuren.
Die kleuren heb ik terug laten komen in het papier en de embellishments.


De techniek was weer een heel vel volplakken met de zegels en vervolgens de letters er uit stansen.
Dan de rest stansen uit bijpassend papier.
Gelukkig had ik een kwastje en knoopjes in exact de goede kleur rood.

Ik lees weer graag wat jullie van de kaart vinden.
Fijne dag!
groetjes van Ank

 

13 opmerkingen:

!neke zei

Ank, deze is heel gaaf !!!!
Groeten Ineke

Caroline Cards zei

Een super leuke kaart voor Nelleke. De schudkaart van zaterdag is super mooi!
Groetjes, Caroline

Marjan zei

Mooie eenheid door allemaal dezelfde zegels te palkken, gave jkaart voor Nelleke!

Je@net zei

Wauw...wat een gave kaart is dit!

Eri zei

Wow je "Hoera" kaart is super geworden met die Beatrix postzegels, en dan ook nog in de Nederlandse driekleur! Top!
Groetjes, Eri

Angélique zei

Een heel leuke verwerking van de postzegels weer met mooi resultaat.

Wilma zei

Leuke kaart is dit geworden Ank, met deze postzegels. En als je het tarief ziet op zo'n zegel... Daar hoef je nu niet neer mee aan te komen. En dan ook nog in gulden centen... Tijden zijn echt veranderd!
Fijne avond.
GROET, Wilma.

Trijntje zei

Heel leuk zo Ank.Heel mooi effect., Mooie kleuren zijn dee zegels en mooi zo om het met het effen papier te combineren. Dit is vast heel goed bij Nelleke in de smaak gevallen… groeten Trijntje

Elly zei

Wauw ik vind dit een geweldige kaart!!
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Echt superleuk gedaan ank!

Diny zei

Wow....wat ontzettend leuk gedaan met de postzegels Ank....prachtige kaart voor Nelleke!
Groetjes Diny

carla zei

Ook dit is weer zo'n leuk idee met de postzegels.
Ze komen mooi uit op de HOERA tekst.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla

Anoniem zei

Ik dacht toch echt dat ik je voor deze kaart bedankt hebt, maar vind het niet terug. Hij is erg leuk geworden, zeker ook met dat kwastje erbij, ook Lieke vond hem erg leuk en origineel. Groetjes Nelleke