Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 16 juli 2023

Toch wel leuk!

 


Eerlijk is eerlijk, ik moest er wel aan wennen aan deze manier van kaarten maken.
In het begin vond ik het niet zo geweldig maar inmiddels ben ik om.
Vandaar ook de titel van deze post, ik vind het toch wel leuk!
Sterker nog het is hartstikke leuk om te doen en het is een fijne manier om de grotere afbeeldingen te verwerken dus jullie zullen dit wel vaker voorbij zien komen.
Dit schitterende kasteel komt uit een blok van Stamperia, 'Sleeping Beauty' genaamd.

Inmiddels voel ik me weer een stuk beter en dit keer heb ik in ieder geval geen hoge koorts gehad als gevolg van het infuus tegen botontkalking.
Dankjewel voor jullie meeleven.

Fijne dag!
groetjes van Ank

13 opmerkingen:

Trijntje zei

Dit is een hele mooie kaart met dit prachtige papier. De bloemen passen er perfect op. Zulke mooie kleuren erbij. Het is zeker heel mooi met designpapier waar een afbeelding opstaat. Ik heb hier nog een kaart liggen die ik nog niet zo goed kan afmaken.. moet bedenken hoe ik die moet afwerken. . Had een Ideetje maar dat was niet mooi… Dus nog maar even laten liggen. Fijn dat je weinig last had deze keer.nog veel plezier met he5 maken van dit soort kaarten. Groeten Trijntje

Angélique zei

Een heel mooie kaart met dit mooie plaatje. De bloemen staan er heel mooi bij, daar heb je mooie kleuren voor gekozen. Deze techniek leent zich inderdaad perfect voor grote plaatjes, erg mooi.
Fijn dat de hoge koorts uitbleef dit keer, hopelijk zijn de gevolgen een volgende keer nog minder.

Lia zei

Dit is echt heel bijzonder! Wat gaaf om een grote afbeelding zo te verwerken.
Fijn dat het beter met je gaat.
Lia xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Aan deze manier moest ik ook wennen hoor Ank maar het effect vond ik steeds leuker toen ik er meer kaarten mee zag. Inderdaad fijn om ook eens wat met mooie grotere afbeeldingen aan de slag te gaan en je kaart vind ik prachtig. Mooie afbeelding heb je gebruikt en ook leuk afgewerkt. Fijn dat de bijwerkingen t.o.v vorige keer wat milder waren en dat je je ook weer beter voelt.
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Ik ben ook helemaal om en heb al 2 kaarten met deze techniek gemaakt.
De jouwe is wel heel erg mooi door die mooie afbeelding.
Wat fijn dat je nu geen hoge koorts hebt gehad.
xxx Margreet

Wilma zei

Wat 'n prachtige kaart is dit Ank. Je hebt er 'n hele mooie afbeelding voor gebruikt. Ook je bloemen passen er goed bij.
Fijn dat het deze keer is meegevallen en dat je je alweer stukken beter voelt. Dat zijn nou net de dingen om je aan vast te kunnen houden.
Nog een fijne zondag.
GROET, Wilma.

GerJanne zei

Ja... juist voor dit papier is deze techniek zo gaaf! Ik heb niet veel van die grote afbeeldingen, maar die ik heb, ga ik ook vast zo verwerken, want het is toch zonde om ze te verstoppen. EN jouw kasteel is er super geschikt voor! Heel mooi!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie paaltje verwerkt in de layoutmal
ik heb het ook geprobeerd maar was er nog niet weg van misschien nog maar eens een poging wagen
groetjes ellen

Hobby Hoogland zei

Een hele mooie kaart en leuke techniek gebruikt ga het ook uitproberen.
groetjes Marjan.

Doris knippenenplakken zei

Een prachtige kaart geworden Ank. Idd een mooie manier om je grote afbeeldingen te verwerken.
Fijne dag, groetjes Doris

Ans Gilbert zei

Het is echt leuk om te doen, ik heb er ook al verschillende gemaakt, jouw kaart met kasteel is echt heel mooi,
Groetjes,
Ansx

marian zei

Nou deze is inderdaad ook prachtig hoor met dat kasteel er op. Ja ik vind het een super leuke manier om die grote afbeeldingen van scrap-papier te gebruiken. Fijn dat je wat minder last hebt gehad van die injectie deze keer.
Groetjes van Marian.

Marjan zei

Het geeft ook een mooi effect en inderdaad voor de grotere afbeeldingen waar je misschien anders niet zo veel mee doet is dit een mooie oplossing!