Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 17 augustus 2023

Kersttapejes

 


Het kon natuurlijk niet uitblijven: ik heb ook een kerstkaart gemaakt met washitape want ik zit nu even in mijn 'washi-periode' *lol*
De opzet van deze kaart is iets anders dan die uit de vorige twee posts.
Dit keer heb ik een achtergrond gemaakt met de tapejes.
De 3d stickers had ik al heel lang en passen er goed bij.
Een paperclip in rendiervorm en wat goudkeurige sequins vormen de verdere versiering.
Alles gemat op zwart en goud glitterpapier.
Natuurlijk doe ik weer meet met 52WTC

Fijne dag!
groetjes van Ank

24 opmerkingen:

carla zei

Een heel leuk achtergrondje met de washi tape.
Leuke figuurtjes erbij.
Knap gemaakt.
Groetjes,
Carla

Trijntje zei

Wat een mooie kaart. De achtergrond is superleuk gemaakt met al deze tape. Ziet er erg mooi uit.Goed van je om de materialen zo op te maken. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke tapejes de kleine plaatjes passen er goed bij
groetjes ellen

Trudy zei

Wow wat een prachtige kaart en wat lief dat beertje naast de kerstman!
Groetjes Trudy

Caroline Cards zei

Super leuk met de tape en de figuurtjes passen er goed bij. Mooie kaart!
Groetjes, Caroline

Eri zei

Deze kerstkaart met de tape is ook erg leuk geworden! leuk met de kerstman en beer op de voorgrond.
Groetjes, Eri

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart, knap gedaan de achtergrond.
Groetjes Doris

Annemarie en Merit zei

hele leuke kaart met die tape....
Fijn dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC.

!neke zei

Helemaal leuk Ank !!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Hetty P. zei

Mooie kaart heb je gemaakt met de tape, geeft zo'n mooi effect.
Je hebt het mooie extra details gegeven.
Groetjes Hetty

marian zei

Een super mooie achtergrond heb je gemaakt met de washi-tape. Een vrolijke kaart is het geworden.
Groetjes van Marian.

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart met de washi tape, de figuurtjes passen er heel leuk bij,
Groetjes,
Ansx

Angélique zei

Deze is ook gaaf! Helemaal kerst, superleuk met de kersttapjes en de embellishments.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ook deze kerstkaart met washi-tape vind ik superleuk geworden Ank. Je hebt me weten te inspireren,, dank je wel. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Margreet zei

Gaaf kaartje en mooie inspiratie voor mij, want dat kan volgens mij best goed met 1 arm te maken worden.
xxx Margreet

Laurespage zei

Supermooi Ank, en een leuk idee om met de washi tape te werken. Geef een heel mooi effect en het is een hele mooie achtergrond geworden.
Groetjes, laurette

GerJanne zei

Dat heb je weer heel mooi gedaan! De papereclip vind ik super. De voorraad kerstkaarten groeit gestaag.
Lieve groet, GerJanne

Femminde zei

Wat een leuke reeks deze week met die washi tape!! Heel mooi gemaakt allemaal.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Freubelmina zei

Zo leuk hoe jij dan ook meteen hele series maakt met een techniek….ook deze is zo leuk en anders dan de vorige.
Leuk plaatje ook xx

Elly zei

Hij is echt super deze creatie en die clip is top.
groetjes elly

Colien zei

Leuk met al die tapejes, mooie kerstkaart!
grtz Colien [52WTC]

Jantine zei

Heel leuke kaart met je washitape achtergrond, Ank! Alles past zo leuk bij elkaar!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Wilma zei

Van mij mag je in de Washi-periode blijven steken Ank want wat is dit een PRACHTIG kaartje. Zo MOOI van kleur.
Liefs, Wilma 😀😀😀

Marjan zei

Goed idee om je tapes op te maken op deze manier. Zo creëer je ook meteen een unieke achtergrond. De figuurtjes passen er perfect bij, een gave kaart!