Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 18 augustus 2023

Dutch Card Lovers - bladeren/blaadjes

 


Bij Dutch Card Lovers hebben ze een leuke nieuwe challenge.
'Maak een kaart waarbij je de bladeren/blaadjes de hoofdrol laat spelen en hij mag niet herfstachtig zijn.
Aangezien ik nog steeds met washitape bezig ben heb ik daar een kaart mee gemaakt.
Het is een slimline model geworden.
Eerst met tape de achtergrond gemaakt en toen heb ik er bladeren uitgestanst.
Het geheel op zwart gemat en dat weer op een ecru dubbele kaart geplakt.


Toen heb ik de bladeren uit zwart gestanst en die teruggelegd in de tape ondergrond.
Wat tekst stickers erbij geplakt en met een perlenpen zwarte parels gemaakt.

Hebben jullie dat ook dat sommige rolletjes washitape zo plakken op de rol dat je het er niet meer netjes af kunt krijgen?
Zo frustrerend, want dan heb je mooi bijpassend tape en dan scheurt het schuin af!
En het maakt geen verschil of het duur of goedkoop tape is.
Inmiddels heb ik al heel wat rolletjes in de prullenbak gekieperd, zo jammer, ik wil mijn spulletjes wel op maken maar niet op die manier natuurlijk!

groetjes van Ank





12 opmerkingen:

Margreet zei

Gaaf gedaan. Ik heb idd diezelfde ervaring. Vind dat wel balen.
xxx Margreet

Wies zei

Een hele mooie slimline kaart met leuke washi tape achtergrond. De bladeren komen er goed op uit, net als de parels en de leuke zwart/wit teksten.
Ja, dat probleem heb ik ook met sommige rolletjes washi tape. Erg jammer.

Angélique zei

Een heel leuke kaart, een mooi contrast tussen de zwarte bladeren en de fris gekleurde tapejes. Leuke teksten heb je erbij gebruikt.

Eri zei

Geweldig leuke kaart Ank! Heel leuk bedacht! Jammer van die rolletjes washi tape, ik heb de zelfde ervaring.
Groetjes, Eri

Nynke zei

Wat een toffe uitvoering van deze challenge! Ik heb met washitape wat een haat-liefdeverhouding. Om de reden die jij noemt, en om de reden dat de één veel beter plakt dan de ander. Koop je tape, moet er alsnog lijm of dubbelzijdig tape onder....
Groetnis Nynke
Groetnis Nynke

GerJanne zei

Hoi Henk, heel herkenbaar wat je schrijft over die rolletjes. Ik heb er ook best veel. Ik dacht dat ze zo plakten doordat het zo warm was op mijn hobbykamer. Dat ze als het ware door het warm worden van de lijm te vast zaten.
Ik heb trouwens ook rolletjes die totaal niet meer plakken..
Je kaart is trouwens heel leuk.

Freubelmina zei

Wat laat je een mooie en geslaagde kaart zien Ank, leuk idee heb je uitgewerkt.
Ik heb er wel wat liggen al een tijdje maar nadat ze in het begin niet plakten heb ik ze niet meer aangekeken….

Marjan zei

Ook deze is heel mooi met je tapejes als achtergrond voor de zwarte Monstera bladeren, ze komen zo heel sterk over! Fijn dat je meedoet met DCL, Ank en ook bij jou spelen de blaadjes de hoofdrol!
Ik heb nauwelijks tapes, ze hebben me nooit gegrepen :) Maar ik herken dat wel, irritant.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie slimline kaart met de grote bladeren leuk de tape achtergrond
groetjes ellen

Els zei

Een prachtige kaart heb je met deze challenge gemaakt.
Ja dat klopt dat sommige washi tape's na een tijdje heel vervelend van het rolletje komen en dan net dat kleurtje dat je wilt gebruiken. Heel frustrerend en dan gooi ik maar weg
Groetjes, Els

Ellen zei

Prachtige kaart Ank, het is bijna je handelsmerk geworden die washi-tape achtergrondjes. Het combineert in elk geval prachtig met zwart! Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen.

Nicole Parmentier zei

Mooi Ank! Die zwarte bladen knallen echt van het achtergrondje af. Bedankt voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers uitdaging met bladeren.