Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 5 augustus 2023

Luipaard


Doordat ik veel grote afbeeldingen heb die ik nergens anders voor kan gebruiken, ben ik helemaal in de ban van de lay-out mallen geraakt.
Zoveel mooie afbeeldingen die ik nu ineens wel kan gebruiken, en het is een leuke techniek om te doen en relatief eenvoudig.


Het plaatje is weer uit een blok van Stamperia.
Voor deze kaart heb ik de bloem proberen aan te passen aan de bloemen op het plaatje.
Ik heb gepoetst met distress inkt en de meeldraden er met fineliner op gezet.


De beide toeven met bladeren heb ik verhoogd aangebracht.
Om het blauw wat terug te laten komen heb ik de blauwe vlinder er bij geplakt.

Fijn weekend!
groetjes van Ank

 

17 opmerkingen:

Eri zei

Wat leuk dat je die grote afbeeldingen nu eindelijk kunt gebruiken met deze techniek, het geeft een leuk resultaat. Net als de extra toeven met bladeren.
Groetjes, Eri

Angélique zei

Een heel mooie kaart, prachtig hoe je de bloem hebt laten terugkomen, heel mooi gemaakt.

Margreet zei

Supermooie vakjeskaart. De bloem is precies als op het plaatje, geslaagd dus. En de blauwe vlinder als detail maakt het geheel helemaal af!
xxx Margreet

Marijke zei

Een mooi kaart met deze techniek! Ik heb er ook een paar kaartjes mee gemaakt en het is inderdaad leuk om te maken! en zo kom je nog van wat grotere plaatjes af! Mooie kaart en een fijn weekeinde! Groetjes Marijke

Diny zei

Goed idee om je papier met grote afbeeldingen hiervoor te gebruiken Ank....het ziet er prima uit....mooie kaart!
Groetjes Diny

Wies zei

Deze kaart is echt prachtig Ank. De kop van de luipaard is een mooie blikvanger.

Trijntje zei

Oooh deze is ook mooi! Wat een prachtige afbeelding. Leuk met de tropische bloem. .Groeten Trijntje

Henriët zei

Mooie gedaan met dit mooie luipaard. De bloemen en de bladeren erbij zijn ook erg mooi.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een prachtige kaart Ank. Heel mooi met die bladeren erbij. Die bloem heb je mooi bewerkt en die blauwe vlinder maakt het helemaal af.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Prachtig! Ik ben nu ook op zoek naar grotere afbeeldingen op DP. Ik heb er niet veel, maar de eerste die ik gemaakt heb, komt binnenkort op mijn blog.

Elly zei

Geweldige kaart Amk! Heel mooi. Ik heb eergisteren ook het eerste model gemaakt, maar dat zie je nog wel verschijnen op mijn blog.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de layout mal deze grote plaatjes zijn er prima voor geschikt
groetjes ellen

Femminde zei

Oh wat super leuk gedaan!! Tof om die bloem weer terug te laten komen.
Fijne zonnige week!!
Groeten van Femminde

Marjan zei

Nou, die mal moest gewoon op jouw pad komen! Ook deze is schitterend en je toevoegingen passen er zo mooi bij!

Caroline Cards zei

Wauw, dit is een prachtige kaart en de bloem past er perfect bij. Goed idee om dit papier voor de lay-out te gebruiken!
Groetjes, Caroline

Freubelmina zei

Een prachtige kaart met dit mooie papier en wat is je bloem gaaf geworden zeg!

Freubelmina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.