Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 3 augustus 2023

Schudden maar!



Bij Cornelie  zag ik een leuke schudkaart met ijsblokjes als schudmateriaal.
Die wilde ik ook en ik heb ze gekocht bij cloud9crafts het bedrijf waar Cornelie voor werkt.
Ook zag ik daar in de opruiming de boogvormige stans dus die ook maar meteen gekocht.
En ja als ik dan nieuwe spulletjes heb wil ik er ook graag meteen wat mee maken.
Ik had meteen een idee; een schudkaart met de pinguïn die ik al kant en klaar had liggen.


De ijsblokjes passen daar goed bij en met toevoeging van wat sneeuwsterren en een paar in de kleur bijpassende sterretjes was mijn schudmateriaal compleet.
De boog is uit sneeuwpapier gestanst en ik heb er een ijspegelrand bovenaan geplakt.
Wat sneeuw onder de pootjes en her en der een sneeuwster.
In het kader van 'use your stuff ' de blauwe tekststickers gebruikt.

Natuurlijk link ik deze kaart weer aan het blog van 52WTC
Ik lees weer graag wat jullie van deze kaart vinden.

groetjes van Ank

 

24 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de grappige pinguïn en het leuke schudmateriaal en andere leuke details
groetjes ellen

Marjolein zei

Leuke kaart Ank! Inderdaad heel toepasselijk schudmateriaal bij je kaart. Groetjes Marjolein

Annemarie en Merit zei

Heel leuk deze schudkaart, met die lekker warm aangeklede pinguin.
Liefs Annemarie en Merit

Marijke zei

Nou je hebt je nieuwe spulletjes goed besteed! Wat een leuk kaartje is het geworden en wat een leuke pinquin! Mooi gedaan met al die schudde dingetjes! Leuk gedaan hoor! Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

Henriët zei

Wat een mooie kaart met die leuke pinguin.
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Schitterende kaart Ank, mooie kleuren en penguin steelt de show.

Marjan zei

Ja, ze hebben leuke schudmaterialen bij Cloud9 en Cornelie boft maar met zo'n baan waar je van alles voorbij ziet komen! Ik weet welke kaart je bedoelt en dat je ze graag wilde hebben. Jouw kaart is super, wat een leuke pinguïn en mooie shaker! Heel gaaf gedaan, Ank!

Eri zei

Een toffe kaart met de mooi aan geklede pinguïn voor de boog. De ijsblokjes en kristallen zetten het winterse karakter extra in de verf.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Superleuke kaart Ank. EN wel knap dat je meteen met je nieuwe spullen aan de slag bent gegaan. Dat verschilt bij mij nog wel eens. Pas geleden ben ik echt meteen bij thuiskomst bezig gegaan en andere keren liggen er stansen weken, maanden sommige wel jaren in de verpakking te wachten. Zo raar!

Trijntje zei

Wat een mooie schudkaart met deze leuke stans. Erg mooi schudmateriaal heb je erin . Mooi opgemaakt met de leuke pinguïn. Groeten Trijntje l

Jantine zei

Wat een gave kaart met je nieuwe spullen, Ank! Wat gaaf, die ijsblokjes!
Nu ben ik ook in de verleiding. Zo'n leuke webshop, cloud9...
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kerstkaart met die chique aangeklede pinguïn en dat leuke schudgedeelte
Ank. Inderdaad erg leuk met die ijsblokjes maar ook leuk gecombineerd met ander schudmateriaal.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Karien zei

Wat een superleuke schud kerstkaart heb je gemaakt, die pinquin is erg leuk
Groetjes Karien

Diny zei

wat een super gaaf kaartje Ank....leuk gedaan met het schudgedeelte!
Groetjes Diny

Freubelmina zei

Wat een supermooie kaart, hartstikke leuk hoe je alles gecombineerd hebt xx

Monique zei

Superleuk schudkaartje! Ik doe niet mee met de kerstkaarten maar moet straks alles in 1 keer doen....Oeps.

Elly zei

Een geweldige kaart!! Mooi schudmateriaal ook.
Groetjes Elly

Nancy Soetaert zei

Wat een fantastisch leuke kaart! Leuk die verschillende schudmaterialen!
Groetjes
Nancy 52WTC

Angélique zei

Wat een leukerd! Een perfecte mix van materialen. Zo leuk dat schudmateriaal, de pinguïn en het glitterpapier, mooi gemaakt!

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een leuke kaart in deze mooie blauw/groene kleur. Ik hou er wel van.

Lieve groet, Petra

martina's kaartjes zei

oh, wat is die pinguin leuk en lief geworden ! top kaartje
grtjs,martina

!neke zei

Super leuk deze schudkaart !!!!
Groeten Ineke
DT52wTC

Cinderella zei

Hoi Ank

Mooie kerstkaart met schud gedeelte en een leuke pinguin

Fijn weekend
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Laurespage zei

Een hele mooie kaart met heel mooie accenten en wat een leuke pinguïn.
Groetjes en fijn weekend, Laurette