Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 11 augustus 2023

Ook vierkant


Ik blijf jullie nog even 'vervelen' met lay-out mal kaarten, ik heb ze namelijk in verschillende vormen en maten, zo ook deze vierkante.
Ook dit keer heb ik een prachtige afbeelding van Stamperia gebruikt.


Ter versiering heb ik een roer en een anker uitgestanst uit kraft en die bewerkt met guilding wax.
Bij het anker heb ik echte mini zeesterretjes geplakt en op het roer een bijpassende knoop.


Ook heb ik nog wat koperkleurige drops gemaakt en de blauw-groene sticker met tekst erbij geplakt.
Zelf vind ik het wel een geslaagde kaart geworden en geschikt voor een man.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Fijn weekend!
groetjes van Ank

 

12 opmerkingen:

Els zei

Een super mooie kaart met deze layout mal.
Groetjes, Els

Freubelmina zei

Ook dit is weer een supermooi Ank, wat een prachtige details toegevoegd!

Angélique zei

Ook weer een prachtige kaart met mooie afbeelding het anker en roer heb je prachtig gemaakt, hele mooie toevoegingen. De kleur van de basiskaart en het tekstlabeltje is super gekozen, een mooi geheel.

Trijntje zei

Vervelen doe je mij niet met deze supermooie kaarten. Dit papier is ook weer heel geschikt voor dit soort kaarten. Je hebt de kaart erg leuk opgeleukt. Lekker doorgaan zou ik zeggen . Jij hebt er lol in.. en daar gaat het om .. Groeten Trijntje

Elly zei

Je verveelt me niet hoor, ik vind hem supermooi.
Fijn dat je zoveel verschillende ervan hebt..misschien dat ik bij de Action eens kijk voor nog een patroontje.
groetjes Elly

carla zei

Wauw die kaart is super mooi.
Ik hou van maritiem, het heeft zoveel te bieden.
Heel mooi gemaakt met deze layout.
Groetjes,
Carla

Monique zei

Al deze kaartjes zien er prachtig uit. Zo ook deze. En mooie techniek met een mooi resultaat. Die met die tandwielen vind ik ook zo gaaf!! Maar ook je Pinguïn kaart vind ik heel erg leuk!
Fijn weekend, Monique

vintagebyina zei

Hele mooie kaart met de layout mal.
Groetjes Ina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige kaart Ank. De decoratie die je toegevoegd hebt maakt het helemaal af vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Wilma zei

Mooie kaarten vervelen nooit Ank. Deze is schitterend met die toegevoegde details en het gebruik van de wax. Heel gaaf gedaan zo.
Nog een fijn weekend verder.
GROET, Wilma.

GerJanne zei

Ik vind hem supermooi Ank! En je decoratie heb je zo goed uitgezocht bij het papier. Het is op deze manier 1 geheel.

Marjan zei

Vervelen is er niet bij, hoor. Ook deze uitwerking is weer prachtig! En ook weer mooie toevoegingen!