Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 10 augustus 2023

Pinguïn in het groen


En alweer een week voorbij, Kerstmis nadert met rasse schreden al klinkt dat raar zo midden in de zomer.
Maar goed het is kerstkaartendonderdag bij 52WTC en daar doet deze kaart weer aan mee.
Ik vond nog een kerstbalkaart en die heb ik met een embossingfolder bewerkt. 
Daarna de randen met correctievloeistof gedaan.
 

Van de schudkaart van vorige week had ik nog een stukje glitterpapier over dat heb ik hier weer gebruikt, net als het restje 'sneeuw' onderaan.
Van een rietje in kerstkleuren maakte ik een stok met daaraan de banner.
De pinguïn in het groen had ik al kant en klaar liggen.
Nog wat andere bijpassende versiering en zo is er weer een kerstkaart klaar.
We gaan lekker!

groetjes van Ank


23 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een super leuke kaart met deze pinguïn. Leuk idee zo met het rietje en de banner.
Groetjes van Henriët

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk de kerstbal vorm wat een grappige pinguin heb je gebruikt en leuk de traditionele kleuren
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Heel mooi met de geëmbosste achtergrond en een leuke pinguïn.
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

Hele leuke vrolijk kaart met die grappige pinguin.
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Hele fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Margreet zei

Wat een leuke kerstbal met die gave pinguïn!
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leukerd weer Ank. Die pinguïn is zo'n dotje om te zien en wat geeft dat rietje als paal een leuk effect. Een mooie kerstkaart, ik zou hem zo in de boom hangen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marijke zei

Een mooi kaartje zo in het rond! Leuk die pinquin in het groen! Valt ie lekker op! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Angélique zei

Een heel gave kaart! Wat een goed idee om dat rietje te gebruiken als paal van een bord. De geëmboste achtergrond vind ik ook super!

marian zei

Wat een super leuke kerstbal-kaart heb je gemaakt met die vrolijke pinguïn en het idee met het rietje is ook erg leuk.
Groetjes van Marian.

Eri zei

Ja, wat gaat de tijd snel hé! Goed dat we ondertussen al een heel stapeltje hebben! Je kerstbalkaart is leuk met de pinguïn. Tof detail dat rietje!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Hij is super leuk deze kaart met de guitige pinguïn!

Diny zei

Wat een leuke ronde kaart heb je gemaakt Ank!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

Leuke kerstkaart.
Fijne donderdag
Nancy 52WTC

GerJanne zei

Ik vind hem enig! Die pinguin is erg leuk. En de randjes met wit geeft ook altijd zo'n leuk effect. Ik doe dat ok wel eens met witte gesso. Droogt wat langzamer, maar die correctievloeistof droogt zo snel uit in het potje.

Karien zei

Wat een superleuke kerstbalkaart heb je gemaakt
Groetjes Karien

Marjan zei

Nou, van mij mag kerst nog lekker lang ver weg zijn, hoor. Ik moet ook nog zoveel maken!! Moeten... nee natuurlijk niet, ik zie wel hoever ik kom. Dat neemt niet weg dat deze ronde kaart met de leuke pinguïn weer superleuk is, Ank! Leuk dat rietje als paal voor de wegwijzer end e embossing opde achtergrond!

Elly zei

Wat een mooie kaart laat je weer zien, heel mooi gemaakt.
Groetjes Elly

Jantine zei

Heel erg leuk, Ank! En mijn man en ik roepen na 21 juni altijd al dat het weer bijna kerst is :-D, maar het gaat allemaal snel genoeg.
Gezellig dat je meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Wilma zei

Hele leuke Kerstbalkaart Ank. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt zo. Je lay-out kaarten zijn prachtig. Zo kun je inderdaad nog iets doen met de mooie, grotere afbeeldingen waar Stamperia er veel van heeft.
Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.

!neke zei

Super leuk!!!!!
Groeten Ineke
DT52wtc

Freubelmina zei

De Pinquin is zo’n leukerd, hij staat mooi te shinen op je prachtige kerstkaart!

Trijntje zei

Hele mooie kerstbal heb je er zo van gemaakt. Mooi met deze aangeklede pinguïn. Het snowpapier maakt het nog extra winters. . Groeten Trijntje

Colien zei

Heel leuk kerstbal-kaartje met de toffe pinguïn!
grtz Colien [52WTC]