Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 26 augustus 2023

Roze olifant


Nog maar een dieptekaart want ik had er een aantal achter elkaar gemaakt en momenteel heb ik niet zoveel tijd om nieuwe andere kaarten te maken.
Het papier is van een blok van Pink Ink Design: Elephants en Flamingo's.
Destijds ben ik gevallen voor de prachtige kleuren en tekeningen.
De papieren bloemen heb ik ook uit het papier geknipt, op de foto hieronder beter te zien.


Ben druk voor mijn vrijwilligerswerk, ik moet voor het wijkblad fotoverslag maken van het Huttendorp dat hier voor de kinderen wordt georganiseerd.
Dat betekent elke dag de komende week foto's maken en ik heb ook al foto's gemaakt van de opbouw, vandaag weer..
En aangezien ik naast fotograaf ook de hoofdredacteur van het wijkblad ben moet ik die ook nog in elkaar zetten zodat e.e.a. op tijd naar de drukker kan voor volgend weekend.
Maar is allemaal hartstikke leuk hoor, behalve gisteren toen ik tot op de huid nat werd, wat een plensbuien!! 
Ik heb veel respect voor de jongelui die dit organiseren, zij gingen gewoon door!

groetjes van Ank


 

14 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de layout mal en het mooie plaatje
succes met de organisatie van het wijkblad
groetjes ellen

Angélique zei

Een prachtige kaart in warme kleuren, heel mooi gemaakt.
Phoeh, dan heb je het zeker nog druk komende week. Heel veel succes ermee!

Wilma zei

Erg mooi is deze kaart weer Ank, fijn samengesteld ook. En succes met alles!
Goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.

Marijke zei

Wat een mooi en vrolijk kaartje! Ik hou ook van deze kleuren en dit soort afbeeldingen! Super leuk gedaan! groetjes Marijke

Nynke zei

Wauw! Prachtig kaartje, wat heb je er mooi papier voor gebruikt.
Ja, dat redactiewerk is leuk, maar wel een hele klus. En dan ook nog nat geregend, wat een pech.
Succes met alle drukte nog.
Groetnis Nynke

Trijntje zei

Wat een supermooie kaart met fit mooie papier. Erg leuk afgewerkt. Fijn dat je zo lekker druk met je vrijwilligers werk bent. Succes ermee. Groeten Trijntje

Eri zei

Van deze kaart word je alleen al vrolijk door de kleuren, en jij hebt er ook nog een prachtige kaart van gemaakt.
Succes met het wijkblad en de foto's die erin moeten.
Groetjes, Eri

Freubelmina zei

Een supermooie kleurrijke kaart is dit, de bloemen heb je ook mooi gedaan!
Respect voor je drukke vrijwilligerswerk hoor xx

Henriët zei

Mooie kaart met de roze olifant. De bloemen maken het helemaal af en geven iets extra's aan de kaart.
Leuk dat je foto's mag/moet maken van het huttendorp. Hier was het vrijdag de laatste dag en ik zou ook die kant op om de hutten van mijn leerlingen te bewonderen en foto's te maken. Maar toen ik op de fiets zou stappen hadden we hier een vreselijk bui en dus ben ik niet gegaan.
Ik heb geen apart fotoblog. Ik plaats foto's op mijn knutselblog en op Facebook. Maar wat niet is kan nog komen....
Groetjes van Henriët

Bernadet zei

Wowwww wat een gave kaart is dit Ank!
Mooie kleurtjes zo bij mekaar zeg!

Marjan zei

het is een leuke manier om toch een mooie, maar niet te bewerkelijke kaart te maken en zeker als je weinig tijd hebt , is dat heel prettig! Hij is mooi!
Succes weer met je foto's maken en het bald in elkaar zetten. Ik zag al foto's op facebook, erg leuk om elke jaar mee te kunnen kijken.

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart! Leuk om foto's en een wijkblad te maken. Succes!
Groetjes, Caroline

Els zei

Deze dieptekaart is ook weer heel leuk!!
succes met je foto's en jammer dat je zo heeft geregend.
Groetjes, Els

Elly zei

Je kaart is prachtig!! Ik vind het ook altijd super hoor dat vrijwilligers werk, sommige zijn er ook zo gedreven in.
Groetjes Elly