Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 24 augustus 2023

IJsberen


Vandaag heb ik weer een kaart voor jullie, gemaakt met de ronde lay-out mal, ik merk dat ze inmiddels dieptekaarten worden genoemd.
Het is weer een afbeelding van Stamperia en ik link deze kaart weer aan 52WTC

Ik ga proberen bij jullie langs te komen maar ik heb een hele drukke dag voor de boeg.

groetjes van Ank


 

24 opmerkingen:

Eri zei

Een prachtige dieptekaart met dit winterse plaatje! De ijssterren geven een Brrrr effect.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Wat heb je een mooie ronde lay out kaart gemaakt. Erg mooi afgewerkt . Je kan hier mooi de materialen van Stamperia voor gebruiken… succes vandaag. We zien je wel weer. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de ronde layout wat een mooi plaatje heb je gebruikt
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Schitterende kaart Ank en die ijsberen zo mooi!

Marijke zei

Een mooi kaartje zo met de ijsberen. Deze diepte kaartjes zijn leuk om te maken, ben toevallig ook bezig met de ronde variant maar wil er wat bij doen en daar heb ik even moeite mee! En gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

!neke zei

Een prachtig effect !!!!
Heel mooi Ank !
Groeten Ineke
DT52WTC

Wilma zei

Mooie Kerstkaart geworden met dit winterplaatje Ank.
Fijne dag nog.
GROET, Wilma.

Jantine zei

Prachtige kaart, Ank. Zo komt de afbeelding van de ijsberen goed tot zijn recht.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine 52WTC

Diny zei

Prachtige kaart Ank....wat een schattige afbeelding!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ik zag twee beren...hihi. Schattig dat kleine beertje op de rug van die grote. Het is een mooie kerstkaart met een lieve afbeelding Ank.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Margreet zei

Supermooie kaart!
xxx Margreet

carla zei

De ijsberen zien er prachtig uit.
Leuke kerstkaart.
Groetjes,
Carla

Annemarie en Merit zei

Wat een heerlijke ijzige kaart, mooi gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC
Lieve groetjes, Merit en Annemarie

Wies zei

Mooie rond, winterse kerstkaart met dit leuke ijsberen plaatje en de sneeuwsterren versiering.

Freubelmina zei

Een supermooie winterse kaart maakte je Ank!
Hopelijk is je drukke dag voorbij 😉

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart met de ijsberen Ank.
Groetjes Elle-Jeanne

Henriët zei

Nou Ank, ik heb eens een poosje op jouw fotoblog rondgedwaald. Wat een prachtige foto's!
Ook je kaart van vandaag is een plaatje. Mooi die ijsbeer in de cirkelmal.
Groetjes van Henriët

Laurespage zei

heel mooi deze ronde kaart en een superleuk plaatje. Groetjes, laurette

GerJanne zei

Hoi Ank, ja, ze hebben verschillende namen geloof ik. Maar leuk zijn ze!!
Deze is ook weer heel mooi. Zo fijn dat ik nu weet wat ik met sommige papiertje kan doen😉

Angélique zei

Supermooi! Het plaatje is erperfect voor, maar de ijskristallen ook, die maken de kaart echt af.

marian zei

Een prachtige dieptekaart heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.

Femminde zei

Wat super mooi gemaakt met die prachtige plaat!!
En die koppies komen prima uit.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Els zei

Een prachtige dieptekaart Ank.
Groetjes, Els

Nancy Soetaert zei

Tof deze techniek met zo'n mooi plaatje! Prachtige kerstkaart!
Groetjes
Nancy 52WTC