Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 14 september 2023

Craft O' Clock

 


Van Craft O'Clock heb ik papier gekocht uit de serie Winter Morning.
Er zijn vellen met allemaal afbeeldingen die je uit moet knippen.
Zo heb ik al heel wat uurtjes voor de tv zitten knippen.
Dit is de eerste kaart die ik ermee heb gemaakt.
Over de kleuren van de krans ben ik niet helemaal tevreden.
De kaart laat ik meedoen bij 52WTC

Ik heb nog steeds last van computerproblemen.
Er komt een nieuwe computer maar die moet dan geïnstalleerd worden en alles moet worden overgezet en daar heb ik hulp bij nodig.
Hopelijk gaat dat snel lukken, tot die tijd zullen jullie me slechts af en toe on-line treffen.

groetjes van Ank

23 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

deze is leuk geworden ! mooi
grtjs,martina

Lia zei

Wat een superleuke kaart is dit. Al die grappige figuurtjes op een krans: helemaal top!
Lia xx

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en ik vind die krans juist heel mooi zo!
Groetjes, Caroline

Eri zei

Een mooie kaart Ank, wat heb je de uitgeknipte plaatjes mooi op de krans geschikt.
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Hij is prachtig je kaart!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kerstkaart met die feestelijk gedecoreerde krans Ans. Zeker veel knipwerk maar het is de moeite waard.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke krans de schattige plaatjes
groetjes ellen

Marjan zei

Mooi kaartje, erg leuke afbeeldingen die door de plaatsing diepte geven! Mooie tinten ook, echt winter. Succes met je nieuwe computer, dat is altijd wel even gedoe, maar dan ben je ook blij!

Annemarie en Merit zei

wat een super leuke kaart met al die mooie uitgeknipte plaatjes...in prachtig blauw tinten...ik hou er van.
Gezellige dag vandaag , leuk dat je er weer bij net met een wekelijkse kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC.

Trijntje zei

Je hebt een hele mooi kaart met deze leuke materialen gemaakt. Heel mooi op de krans gezet. Ik begrijp dat je de kleur niet helemaal perfect van kleur vind. Maar het stoort niet… .. succes met het knippen en met de nieuwe computer… Groeten Trijntje

Hobby Hoogland zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de plaatjes.
Zit ook uren voor de tv te knippen.
Nog niets mee gemaakt maar dat komt wel.
groetjes Marjan.

Marijke zei

Ik vind dat blauw juist mooi bij je plaatjes op je kaart. Ik hou daar wel van en vind het een echt winters kaartje. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Diny zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Ank!
Groetjes Diny

Henriët zei

Wat een leuke krans met al die mooie plaatjes er op. Mooie kleuren. Niks mis met de kleuren van de krans vind ik.
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Mooi kaartje!
Succes met je nieuwe computer.
xxx Margreet

marian zei

Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt met dat papier van Craft O'Clock. Het ziet er heel gezellig uit en de kleur waar je niet tevreden over bent past er toch wel mooi bij hoor.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Heel leuke kaart! Moi met al die kleine dingetjes op de krans.
Succes met de nieuwe computer. Altijd even een gedoe, maar daarna werkt het vast en zeker beter en fijner.

Elly zei

Hier ben je zeker zoet mee geweest, het is een prachtige creatie.
Computers, pff blijft een toestand..succes hoop dat alles goed verloopt met het overzetten.
Groetjes Elly

Jantine zei

Heel mooie kaart in die blauwtinten, Ank! En daar zijn heel wat uurtjes knippen in gaan zitten. Ik geef dat soort vellen (die ik niet vaak heb!) aan een vriendin met een Scan 'n cut machine....scheelt een hoop knippen :-)
Leuk dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Els zei

Een prachtige kerstkaart en wat een werk al dat knippen.
Succes met het overzetten naar je nieuwe pc.
Groetjes, Els

!neke zei

Leuk deze kaart !!!!
Ik begrijp dat je met al het knipwerk wel vooruit kan !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ank, je mooie kerstkaart had ik al bewonderd, nu kom ik je even bedanken voor je mooie felicitatie-kaart die ik mocht ontvangen. Echt Indian Summer, zo mooi die warme kleuren. Dank je wel.
Lieve groetjes Miranda

Wies zei

Mooie kaart met krans en leuke figuurtjes. De kleur van de krans past er ook goed bij. Succes met je nieuwe computer en hopelijk kun je er snel met plezier achter zitten.