Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 7 september 2023

Rendiertje

 



Nog steeds heb ik ernstig tijdgebrek en bovendien een haperende computer die aan vervanging toe is.
Daardoor kan ik nog steeds niet zoveel reageren bij jullie als dat ik zou willen.
Ik heb even vlug vlug dit kaartje gemaakt.
Uitgestanst plaatje en banner, een restje papier, wat correctielak, rode sterren en zilverkleurige parels zijn de ingrediënten voor deze kaart.
Natuurlijk doe ik weer mee met 52WTC

groetjes van Ank




21 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart met een lief plaatje Ank.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met mooi papier en lief plaatje!
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Mooie kleurencombi en een alleraardigst hertje op je kaart.

joke zei

Lief kaartje heb je gemaakt met een leuk plaatje.
Groetjes Joke

Marijke zei

Een mooi kaartje met een leuk hertje. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Laurespage zei

Een superlief kaart met een superlief rendiertje.
Groetjes en fijn weekend.
Laurette

carla zei

Een mooi en lief kaartje.
Erg leuk gemaakt.
Groetjes,
Carla

Henriët zei

Druk, druk, druk, maar gelukkig lukte het toch nog om een kerstkaartje te maken.
Echt een leukerd met dat lieve hertje.
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kaart met dit schattige plaatje gemaakt. Groeten Trijntje

Marja Sch zei

Wat een mooie hertjes kaart heb je gemaakt. Super hoor. Groetjes Marja

Margreet zei

Prachtig kaartje.
xxx Margreet

Wies zei

Leuke kerstkaart met mooi achtergrondpapier en een lief rendier plaatje

Eri zei

Je hebt weer even snel een heel leuke kaart weten te maken met dit lieve plaatje.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Heel vervelend een haperende computer. Hopelijk is hij of snel gefixt of heb je snel een andere.
Maar je kaart is harstikke leuk!

Elly zei

Wat een leukerd deze kaart, en een computer die traag is is zeer lastig.
Ik zou ook veel op mijn mobiel willen reageren maar dat lukt niet, dan was ik ook sneller, heb smorgens niet zoveel tijd meer om bij iedereen langs te gaan en de rest van de dag gaat de pc bijna niet meer open.
Groetjes Elly

Angélique zei

Een heel leuke kaart met het schattige plaatje, je hebt er een mooi geheel van gemaakt.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en het schattige hertje
groetjes ellen

marian zei

Een heel lief kaartje heb je gemaakt met de kleine Rudolph.
Groetjes van Marian.

Marjan zei

Wat een lief rendiertje als blikvanger en samen met het mooie papier en de sterren een mooie kaart, Ank! Er komen wel weer rustiger tijden, maar ik hoop dat je computer nog even mee wil werken. Een nieuwe is ook weer gedoe.

Jantine zei

Leuke kaart maakte je weer Ank, ondanks tijdgebrek en computergedoe.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Els zei

Een leuke kerstkaart met dit schattige rendiertje en het mooie designpapier.
Groetjes, Els