Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 30 september 2023

Geluk


Bij Dutch Card Lovers hebben ze weer een nieuwe uitdaging.
Dit keer willen ze dat je met je kaart iemand geluk wenst.
Je moet dus, in welke vorm dan ook, geluk op je kaart hebben.
Nou, dat is met bovenstaande kaart denk ik wel gelukt.
Uitgangspunt was voor mij het hoefijzer, dat heb ik uit mat zilver gestanst en vervolgens met koperkleurige was bewerkt zodat het roestig leek.
Met uitgeknipte plaatjes van Craft O'Clock heb ik vervolgens de toef gemaakt.
Ik vond ook nog een 'roestige' bedel van een klavertje vier.
Met een perlenpen de zilverkleurige dotjes gemaakt.
Het achtergrondpapier was een restje van Maja Design, de tekststicker uit een blokje van StudioLight.

Tip: Mijn potjes was zijn allemaal erg uitgedroogd en ik kon ze daardoor niet meer gebruiken maar ik vond het erg jammer om het weg te gooien.
Ik heb met de heattool er even op geblazen en dat werkt! 
De was smelt dan een beetje en kun je het weer gebruiken. 
Je moet het niet te lang doen natuurlijk.
Dat ik dat niet eerder heb bedacht!!

groetjes van Ank



 UPDATE:   

19 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige gelukskaart Ank.
Mooi hoe je dat hoefijzer hebt bewerkt.
Groetjes Elle-Jeanne

Angélique zei

Wat een gave kaart, heel mooi gemaakt. Het hoefijzer lijkt net echt.
De pareltjes heb je mooi geplaatst, was wel een werkje denk ik.
Fijn weekend!

Marijke zei

Een mooi kaartje met heel veel geluk! Mooi gedaan en leuk dat klavertje! Groetjes Marijke

!neke zei

Heel mooi !!!!
Goede tip met de heattool aan de gang gaan.
Groeten Ineke

Trijntje zei

Prachtige kaart Ank . Een goede tip van de wax. Inderdaad jammer om weg te moete gooien. Groeten Trijntje

carla zei

Dit is een prachtige kaart Ank.
Heel mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

Eri zei

Wat heb je dat leuk bedacht met het hoefijzer, en de prachtige toef bloemen! Slim om de was wat warm te maken.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Je kerstkaart hieronder is heel gaaf met de ijsbeertopper! Het papier past er perfect bij.
Deze is ook heel leuk met het hoefijzer! Helemaal geschikt om iemand geluk te wensen.
Dank je voor de tip van de was/wax. Ze zijn bij mij nog goed, maar nu weet ik wat ik kan doen als ze wel uitdrogen.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk het hoefijzer en de bloemen leuke details heb je gebruikt
groetjes ellen

Els zei

Een prachtige kaart en het hoefijzer komt prachtig uit.
Groetjes, Els

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh ik had hetzelfde idee voor mijn hoefijzer stans hihi. Hij is superleuk geworden Ank, mooi model kaart en het hoefijzer heb je mooi gedecoreerd. Bedankt voor de tip over de wax, bij mij ook allemaal droog en het is best duur spul.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Mooi dat hoefijzer en de bloementoef erbij, en prachtig samengestelde kaart en mooie vorm. De perlenpen dots accentueren een en ander goed. Fijn dat je meedoet weer met DCL, Ank!

Ans Gilbert zei

Echt een gelukskaart met het hoefijzer en de prachtige toef, het bedeltje maakt het helemaal af,
Groetjes,
Ansx

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart! Bedankt voor de tip over de wax.
Groetjes, Caroline

Je@net zei

Wauw...wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, Ank!

Elly zei

Een hele mooie kaart en wat ben ik blij met je tip.
Ik had een tijd terug alles weggegooid, anders tips lukte toen niet, maar met de föhn zal ik eens proberen, mocht mijn andere potjes wel hard worden.
groetjes Elly

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hoeveel geluk wil je ontvangen?! Heel mooi kaartje en het hoefijzer zegt al genoeg.. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup

anja curvers zei

Heel erg mooi met dat hoefijzer, symbool voor geluk. Fijn dat je meedoet bij DCL.

Ellen zei

Prachtig Ank! Wat een creatief geluks-kaartje heb je ervan gemaakt! Bedankt voor je deelname aan DCL. Groetjes Ellen