Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 28 september 2023

Schudkaart


Vorige week kwam het er niet van maar deze keer doe ik weer mee met 52WTC 
Ik kwam nog een stapeltje cardtoppers tegen en met een daarvan heb ik deze schudkaart gemaakt.



Ik heb verschillende schudmaterialen gebruikt, maar ook zout want dat geeft een beetje een bevroren effect omdat het plastic statisch is.
 

Voor de versiering heb ik allemaal dingen in de kleuren van het dessinpapier gebruikt.
Al met al ben ik wel tevreden met het resultaat maar ik ben natuurlijk ook benieuwd wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank

24 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een super leuke kaart, mooi do en details.

Eri zei

Een leuke schudkaart met het bevroren effect door het zout. Je toef van snoepstokken met de hulst vind ik prachtig!
Groetjes, Eri

Epie zei

Wat n leuke schudkaart Ank , grappige beer met tekst
Fijne dag Epie

Jantine zei

Wat een leukerd, Ank! Mooie schudmaterialen heb je gebruikt. Grappig om er zelfs zout aan toe te voegen. Leuke vrolijke kaart.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi schudkaartje met de stoere ijsbeer en de leuke details en het leuke dp
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Een prachtige kerstkaart met het schud gedeelte.
Super leuk Ank.
Groetjes Elle-Jeanne

marian zei

Een gezellige schudkaart heb je deze week gemaakt.
Groetjes van Marian.

Marjan zei

Gaaf kaartje, de beer is enig en het schudgedeelte heel mooi met dat leuke shakerspul! Erg leuk ook die candy canes! met hulsttakjes. En zout!! Je moet er maar opkomen, goed idee!!

Marja Sch zei

Wat een ontzettend leuke schudkerstkaart heb je gemaakt. Groetjes Marja

Marijke zei

Ik vind het een super leuk kaartje! Ik hou van deze kleuren en al die leuke accessoires! Mooi gemaakt! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige schudkaart heb je gemaakt, heel leuk schudmateriaal gebruikt en ook de versieringen zijn geweldig...Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Nancy zei

Hey Ank,
Schudkaarten zijn altijd mooi! Ik hou er zelf ook van om ze te maken.
Deze is ook erg leuk geworden... Zout in het schudraam? Dat had ik nog niet gehoord maar het is wel goed gevonden. Ik hou het bij parels en schudsneeuw als het wit moet zijn...
Liefs,
Nancy

Wies zei

Een hele leuke schudkaart met leuk plaatje en mooie details. Goed idee om zout te gebruiken voor een bevroren effect.

Trijntje zei

Leuke schudkaart. Leuk zo met het zout. Leuk om de kleuren van het papier terug te laten komen in de details. Groeten Trijntje

Margreet zei

Wat is dit een gave kaart, Ank. Alles past perfect bij elkaar. Zulke leuke details.
xxx Margreet

Diny zei

Leuk dat jij vandaag ook een schudkaart laat zien Ank....ziet er heel mooi uit!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie schudkaart Ank en wat leuk die mini candy canes verwerkt met de hulst. Leuke kleuren en mooi die verschillende sterren erbij.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Laurespage zei

Een hele mooie schudkaart met hele leuke accentjes.
Groetjes, Laurette

joke zei

Schitterende kaart met het schudvenster. Wat een goed idee om daar zout in te gebruiken, nooit aan gedacht. Dank je wel voor de tip.
Groetjes Joke

Annemarie en Merit zei

wat een leuk effect geeft het zout inderdaad net of het vastgevroren zit aan het raam...
schitterende kaart, die zuurstokken zijn ook super leuk, alles past perfect bij elkaar.
Gezellig dat je er vandaag bij bent met een wekelijkse winter/kerstkaart.
Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Angélique zei

Een heel gezellige kaart, leuk in deze kleuren en met het schudgedeelte.

Freubelmina zei

Een hele mooie kleurrijke kaart maakte je, enig!

Trudy zei

Wat een super schattige en mooie schudkaart heb je gemaakt!
Leuk die vulling in dat schudgedeelte!
Groetjes Trudy

Caroline Cards zei

Een leuke schudkaart met mooi plaatje en super leuk papier!
Groetjes, Caroline