Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 29 oktober 2023

Kerststalletje

 


Toen ik jaren geleden deze knoopjes ( ja dat zijn het) van Jozef, Maria, kindje Jezus, schaapje en ezel, in handen kreeg had ik nog geen idee wat ik ermee zou gaan doen.
Totdat ik bij onze Chinese Ali deze leuke mini taartstolpjes zag en het idee was geboren.


Om te laten zien hoe klein ze zijn heb ik er een luciferdoosje bij gelegd.
Er zaten ook nog engeltjes bij maar die kon ik er niet in kwijt maar ga ik nog wel ergens anders voor gebruiken.


Ik heb een wit stansje onderin gedaan als bodem en een paar boompjes erbij die tevens dienen om de oogjes aan de achterkant van de knoopjes te verdoezelen.
Ik heb ze gemaakt voor de kerstbeurs die ik op 9 december organiseer en waar ik zelf ook altijd sta met mijn kaarten en andere zelfgemaakte spulletjes.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

groetjes van Ank



18 opmerkingen:

carla zei

Oh zo schattig en zo mooi zeg.
Ik vind dit een heel leuk idee.
Leuk om bovenaan of onderaan nog een naamkaartje aan te hangen en ze dan te gebruiken op de feesttafel.
Prachtig !
Groetjes,
Carla

Je@net zei

Ooooooh....wat is dit mooi, Ank. Echt heel leuk gedaan zo!

Eri zei

Dat ziet er superleuk uit Ank! Een leuk idee! Die zullen vast niet lang op je verkoop tafel staan.
Groetjes, Eri

Margreet zei

Wat gaaf, Ank. En zo piepklein. Zal best een gepriegel geweest zijn, maar het is een tof resultaat.
xxx Margreet

Angélique zei

Oh, supermooi! Wat een gepriegel is dat geweest, maar een geweldig idee!
Ik wist niet dat er zulke knoopjes bestaan, je hebt ze echt origineel verwerkt.

Henriët zei

In 1 woord geweldig!!! Wat ontzettend schattig. Ik ben gek op kerststalletjes. Heb ook een hele verzameling. Maar dat er ook knoopjes van waren heb ik nooit geweten.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Oh wat ontzettend leuk!! Die zijn vast zo verkocht op de beurs. Helemaal geweldig. Je zou toch niet zeggen dat het knoopjes zijn.

Hobby Hoogland zei

Wat een pracht in een mini stolp , heb ze ook in huis een keer in de uitverkoop gekocht maar wat doe je erin.
Dit vind ik prachtig en dat met knoopjes , brengt me op een idee.
Groetjes Marjan.

Elly zei

Echt zo schattig en wat mooi ook.
Groetjes Elly

Femminde zei

Oh wat geweldig is dit!! Zo tof in het mini. En bijzonder dat je zulke kleine stolpjes kon vinden.
Fijne week
Groeten van Femminde

Caroline Cards zei

Wat een super schattige stolpjes. Je hebt mooie tafereeltjes gemaakt met de knoopjes. Die zijn zo verkocht!
Groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Geweldig vind ik ze, ik houd hiervan en zou ze zo kopen.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wa5 h3b je een gezellig3 kerst stalletje gemaakt zo in de stolp. Erg leuk ideetje. Groeten Trijntje

Trudy zei

Oooh wat een super leuke en schattige kerststalletjes heb je gemaakt!
Ze zijn echt ieniemiene zo te zien!
Groetjes Trudy

Marjan zei

Wat een vondst op Ali! De stolpjes zijn echt superschattig en erg leuk om zo neer te zetten, heel gaaf gedaan Ank! Die zullen vast gretig aftrek vinden!

Freubelmina zei

Oo wauw hoe kom je op het idee…ziet er geweldig uit 🤩

Creaellenknutselsite zei

wow wat een gave kerststalletjes in de stolpjes wat een leuk idee wat een gepriegel om te maken
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Schitterend Ank!!