Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 27 oktober 2023

Laagjes


Nog steeds ben ik bezig met uitdrukplaatjes die ik heb gekregen en stansjes die ik ooit kocht toen ik nog geen stansapparaat had.
Zo ook dit lieve hertje.
Dit keer heb ik voor wat krachtiger kleuren gekozen die wat minder fel in het plaatje voorkomen.
Alles op een vierkante kaart, het roze vierkant heb ik afgeronde hoeken gegeven.
Op de paarse cirkel weer plaksteentjes en om het plaatje voor de afwerking een smal roze randje gestanst.
Geen tekst, die kun ja aan de binnenkant schrijven.

groetjes van Ank

 

10 opmerkingen:

Eri zei

Een leuke kaart met het schattige plaatje, de paars/roze tinten staan er prachtig bij.
Groetjes, Eri

carla zei

Supermooi !
Een heel mooi plaatje en de blaadjes eromheen zijn er prachtig bij.
Leuke kleurtjes
Groetjes,
Carla

Margreet zei

Mooi plaatje op je sprekende ondergrond. Kleuren staan er mooi bij.
Ook je kaart van gisteren is een beauty.
xxx Margreet

Henriët zei

Prachtige kaart met de felle kleuren.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Ook weer helemaal leuk Ank! Zo goed van je dat je al die oude dingen aan het opmaken bent! Echt een voorbeeld voor mij...

Angélique zei

Een heel mooie, lieve kaart! Je hebt leuk met de kleuren gespeeld.

Nelleke zei

Wat een schatje, leuk dat je ook weer oudere materialen hebt gebruikt. Groetjes Nelleke

Trijntje zei

Wat een schattige kaart. Leuk met deze kleuren. Ik heb ook nog van deze plaatjes…. Ben wel met oudere plaatjes bezig op het moment… ook proberen om weer wat oudere materialen op te krijgen. Jij hebt dit plaatje weer erg mooi gebruikt op je mooie kaart. Groeten Trijntje

Creaellenknutselsite zei

wat ee3n mooi kaartje met de leuke kleurtjes en malletjes, wat een schattig plaatje heb je gebruikt
groetjes ellen

Marjan zei

Wat lief dat kleine hertje en wat komt ze mooi uit in dat gekochte stansje. Mooie kaart, Ank!
Ik weet nog dat mensen stansjes te koop aanboden inderdaad, nu zie je dat eigenlijk nooit meer, volgens mij.