Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 15 oktober 2023

Meisjeskaarten

 


Ik vond nog wat plaatjes uit uitdrukvellen die ik wel leuk genoeg vond om er kaarten mee te maken.
Deze twee zaten daar ook bij, echt voor meisjeskaarten vind ik.
Op de ronde kaart heb ik een mooie grote stans met rozenrand geplakt en daarop weer een cirkel dessinpapier uit een oud blokje.
Het plaatje heb ik ook op een stans geplakt.
Wat strass bloemetjes op het plaatje en verder niets.
Deze kaart doet mee met KIC waar ze een ronde kaart vragen.


Op de vierkante kaart heb ik roze dessinpapier geplakt, ook uit een oud blokje.
Het plaatje, dat wat kleiner is dan de vorige, heb ik op twee stansjes geplakt.
Rondom weer wat strass bloemetjes geplakt en ook weer geen tekst.
Je kunt dan de kaart voor diverse doeleinden gebruiken.

groetjes van Ank



14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een mooie kaarten zo lief is het plaatje en de zachte kleurtjes.

Nelleke zei

2 mooie kaarten laat je zien in de lieve pasteltinten. Zo komen we elke keer weer wat tegen wat we al heel lang hebben en nog goed kunnen gebruiken. groetjes, Nelleke

Hobby Hoogland zei

Twee leuke meisjes kaarten . Lieve plaatjes gebruikt.
groetjes Marjan.

Eri zei

Je hebt leuke kaarten gemaakt met die plaatjes, en de al wat oudere mallen! Nu ik ze zie denk ik; o ja die ene heb ik ook nog. Ik de loop der jaren hebben we al heel wat bij elkaar verzameld. Nog een fijne avond.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Wat heb je mooie kaarten gemaakt met deze leuke plaatjes… je komt soms wat tegen… hi hi. Je hebt het leuk verwerkt op deze kaarten . Groeten Trijntje

GerJanne zei

Wat een lieve schattige kaartjes zijn het! Die plaatjes zijn enig! inderdaad echt voor meisjes!

LisannesKaartenhobby zei

Ach wat een lieve kaartjes!

Creatieve groetjes,
Lisanne

Angélique zei

Heel schattige kaarten, mooi gemaakt!

martina's kaartjes zei

mooie, zoete meisjeskaarten heb je gemaakt
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de schattige plaatjes, wat een leuke roosjes mal heb je voor de eerste kaart gebruikt
groetjes ellen

Marjan zei

Schattig die dametjes, zo lief ook van kleurtjes! De omlijsting van jouw hand laatze perfect uitkonen mooi gedaan en mooie kaartjes!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat zijn twee hele mooie kaarten geworden. Lieve plaatjes en je hebt ze in perfecte kleurtjes "ingelijst" Ank.
Lieve groetjes Miranda

Elly zei

Wat een lieflijke afbeeldingen zijn het! Je kaarten zijn heel mooi, bedankt voor je deelname bij KIC
Groetjes Elly DT

jolanda creatief bijtje zei

mooie meisjes kaart
bedankt voor het meedoen aan de challenge ronde kaart
groetjes Jolanda Bongers
DT KIC