Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 19 oktober 2023

Kerstkaartweek 42

 


We zijn al weer in de 42e kerstkaartweek van 52WTC  aangekomen.
Dit keer heb ik een kleine kaart waar ik een reep dessinpapier heb geplakt en daarop een 3D plaatje.
De groene kerstboompjes zijn van een stukje band.
Verder nog wat plaksterretjes en de tekst.
Een heel eenvoudige kaart dus.

groetjes van Ank

19 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een leuk kaartje heb je gemaakt, mooi,
grtjs,martina

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met heel leuke afbeelding. Leuk die rand kerstboompjes!
Groetjes, Caroline

Trijntje zei

Ik vind het een hele mooie kaart. Ook eenvoudige kaarten zijn mooi Ank. We denken soms zelf te moeilijk. Dit plaatje is al een hele mooie blikvanger op de kaart. Groeten Trijntje

Eri zei

Misschien eenvoudig, maar wel heel erg leuk met dit kerstplaatje, en de rand van boompjes.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke randje kerstboompjes en het winterse plaatje met de auto
groetjes ellen

carla zei

Dit is weer een hele leuke en mooie kerstkaart geworden Ank.
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla

marian zei

Eenvoudig maar een super mooie kerstkaart toch? Ik vind hem in ieder geval heel erg mooi.
Groetjes van Marian.

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie kaart, leuk plaatje en dat kerstboompjes lint vind ik ook leuk.
gr Alma

Annemarie en Merit zei

hele leuke kaart met dat schattige rode kevertje MET boom, zou ook nog weleens zo mijn boom willen halen....hahaha
Gezellig dat je er vandaag bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart, lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

Anita van Deur zei

Heel mooi is j kaart Ank leuk plaatje gebruikt.

Marijke zei

Een super leuk kaartje en dat plaatje pakt ook alle aandacht! Mooi gemaakt hoor! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Diny zei

Wat een leuk kaartje Ank....heel mooi gedaan!
Groetjes Diny

Marjan zei

Wat een leuk plaatje, een Kever met boom erop op weg naar huis, daar past dat stukje papier erachter goed bij en ook dat band met boompjes! De sterretjes maken het af!

Henriët zei

Mooie kaart met die stoere rode kever.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Maar wel een mooie kerstkaart Ank. Heel fris door de kleuren.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Margreet zei

Eenvoudig, maar wel superleuk hoor!
xxx Margreet

joke zei

Eenvoudig maar hij is wel heel leuk met dat gezellige plaatje.
Groetjes Joke

GerJanne zei

Eenvoudig misschien , maar wel superleuk door het leuke plaatje!

Freubelmina zei

Wat een leuke kerstkaart, mooi ook die kerstboomrand die perfect past bij de kerstboom op de auto!
Wat een mooie mallen én plaatjes gebruikte je op de kaartjes hieronder zeg 🥰