Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 25 november 2023

Fijne feestdagen


Vandaag weer een kerstkaart hoewel ik vandaag meer met Sinterklaas bezig was.
Die kwam in onze wijk aan en ik moest fotografisch verslag doen van de optocht en het feest erna, voor ons wijkblad waar ik fotograaf en hoofdredacteur van ben.
Het was weer erg leuk en gelukkig is het tijdens de optocht bijna helemaal droog gebleven.

Ik mag weer een nieuwe volger verwelkomen, zo leuk, het is Cindy.
Leuk dat je me bent gaan volgen, ik hoop dat je hier wat inspiratie opdoet!

Mijn kaart van vandaag is gemaakt met een restje goud glitterpapier, een afbeelding uit een uitdrukvel en wat restjes cardstock.
Het ecru oplegvel heb ik met een achtergrondstans bewerkt en verder lijkt het me wel duidelijk wat ik heb gedaan.

groetjes van Ank

 

15 opmerkingen:

Margreet zei

Prachtig kaartje, Ank.
Jij bent echt een bezige bij!
xxx Margreet

Cards by Cindy zei

Dankjewel Ank voor het warme welkom!
Groeten, Cindy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie plaatje en leuke details
groetjes ellen

Angélique zei

Een heel mooie chique kaart.
Jij verveelt je geeloof ik niet snel, wat veel bezigheden heb jij!
Fijne zondag!

Eri zei

Een chique kaart met dit mooie plaatje en de gouden accenten. In deze periode heb je het natuurlijk extra druk om al die activiteiten te fotograferen en er over te schrijven. Succes!
Groetjes, Eri

Grietje Jansen zei

Een hele mooie sfeervolle kerstkaart.
Grietje

carla zei

Een mooie feestelijke kerstkaart.
Groetjes,
Carla

Nelleke zei

Gezellige kerstkaart met mijn favoriete kerstboom. Ik zag ook jouw post van vorige week, het weerspiegel van bomen in het water. Wat mooi zeg! Echt heel goed gelukt. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Ik vind het een prachtige kaart. Dat glittergoud geeft de kaart echt iets extra's! Ik wil je ook bedanken voor de mooie verjaardagskaart die ik van je kreeg! Zo leuk al de post. Ik heb je kaart aan de lijn in de woonkamer gehangen. Staat zo feestelijk, kan ik nog mooi na genieten!

Marjan zei

Heel mooie kaart met een prachtige afbeelding en een klassiek tintje! Ik zag je foto's van het Sintfeest al op facebook, ze zijn weer super, zoals altijd!

marian zei

Een prachtige kaart met die gouden accenten.
Groetjes van Marian.

Femminde zei

Wat een mooie kerstkaart!!
En fijn dat je zo gezellig bezig bent met Sinterklaas. Hier is de aankomst echt helemaal in het water gevallen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met een mooie afbeelding. Leuk om mee te werken aan een wijkblad!
Groetjes, Caroline

Wies zei

Wat leuk Ans, dat je fotograaf en hoofdredacteur bent van jullie wijkblad. Hoop dat je een mooi verslag hebt kunnen maken van de optocht en het feest met Sinterklaas.
Mooie kaart met poinsettia plaatje en stans!

Freubelmina zei

Wat een prachtige poinsettia’s op je mooie kaart Ank xx