Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 23 november 2023

Sneeuwlandschapje

 


Vandaag weer een stempelkaart.
Dit keer heb ik van een reststrookje dessinpapier met wat kleine stempels een winters sneeuwlandschapje gecreëerd.
Je ziet dat je maar heel weinig nodig hebt om een kerstkaart te maken en bovendien hoef je zo geen restjes weg te doen.
De hertjes zijn misschien twee centimeter groot, ik heb ze, net als de denneboom, met bruine inkt gestempeld. 
De andere bomen stonden al op het dessinpapier.
Met de witte Posca pen sneeuw gemaakt en de bovenste tekst met zwarte inkt gestempeld.
Deze kaart doet weer mee met 52WTC 
Het is momenteel een heel drukke tijd voor me dus ik kan niet beloven dat ik bij iedereen langs kom maar ik doe mijn best.

groetjes van Ank

31 opmerkingen:

Trudy zei

Wow weer een prachtige kaart net zo mooi als die van vorige week!
Groetjes Trudy

Diny zei

Wow....prachtig kaartje Ank!
Groetjes Diny

carla zei

Oh dit vind ik geweldig mooi Ank.
Het is net een schilderijtje.
Een mooi voorbeeld dat mij wel kan inspireren.
Knap gemaakt.
Groetjes,
Carla

Trijntje zei

Heel handig en mooi om zo de restjes op te maken. De kaart is erg mooi . Leuk zo op een Slimline model. Groeten Trijntje

alma.heijenk@gmail.com zei

oh, wat mooi zeg ook je andere kaart met de spiegeling van de bomen is erg mooi geworden.
gr Alma

Jantine zei

Prachtige kaart, Ank. Mooi winters landschapje. Heel sjiek zo.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met je restjes mooi plaatje heb je gebruikt
groetjes ellen

Eri zei

Prachtig gedaan Ank! De hertjes passen perfect in dat landschap.
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Wow wat een schitterende kaart

Anita van Deur zei

Wow wat een schitterende kaart.

Marjan zei

Supermooi gemaakt, ik ben er weg van, heel knap gedaan Ank!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat mooi Ank, het lijkt wel een schilderijtje. Heel sfeervo deze mooie kerstkaart.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Antjes kaartcreaties zei

Wat een prachtige sfeervolle kerstkaart Ank!
Groetjes Antje

joke zei

Wat is dit mooi!! Geweldig gedaan met het achtergrondpapier en de stempels, mooi winterlandschap.
Groetjes Joke

Annemarie en Merit zei

Wat een schitterende kaart !!!
Gezellig dat je meedoet vandaag met een wekelijkse kerstkaart.
Fijne dag, lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Henriët zei

Alweer zo'n mooie gestempelde kaart. Ik ziet hier echt vol bewondering naar te kijken!
Groetjes van Henriët

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart mooi met stempels zo in het bruin.
Super mooi.
Ook jou vorige kerstkaart.
Groetjes Elle-Jeanne

Margreet zei

Prachtig landschap heb je gestempeld.
xxx Margreet

Wies zei

Prachtige kaart met winters landschap. Heel mooi gemaakt!
Groetjes, Wies

Marjolein zei

Mooi gedaan, erg goed bedacht om op het designpapier te gaan stempelen. Groetjes Marjolein

GerJanne zei

Prachtige scene heb je gemaakt! Geweldig als je je bedenkt dat die hertjes zo klein zijn!

Nancy zei

Hey Ank,
Waaw! Wat een mooie kaart! Fijn hoe je het designpapier nog pimpte met stempels... Mooi geheel werd het.
Liefs,
Nancy

Freubelmina zei

Wat een mooie warme gestempelde kaart, knap werk!
Zo ook die van hieronder met de mooie warme rode gloed…jij bent van vele markten thuis xx

Elly zei

Dit heb je ook weer erg mooi gemaakt.
Groetjes Elly

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en een heel leuk resultaat dat bestempelde designpapier.
Groetjes, Caroline

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een prachtige kaart en je uitleg lijkt heel simpel, Zeker voor zoiets moois. Succes met je werkzaamheden, deze tijd is inderdaad erg druk.

!neke zei

Hele mooie sfeervolle kaart !!!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Cards by Cindy zei

Een heel elegant kaartje. Mooi gedaan!

Angélique zei

O wauw, wat een prachtige kaart, heel sfeervol.

marian zei

Een schitterende kaart heb je gemaakt met het restpapier, super mooi hoor.
Groetjes van Marian.

Nancy Soetaert zei

Ik vind je kaart prachtig!!
Groetjes
Nancy 52WTC