Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 16 november 2023

Kerstkrans


Ik ben weer aan de slag geweest met het uitknippen van de plaatjes van Craft O' Clock.
Dat is een lekkere bezigheid zo s' avonds voor de televisie, tenminste als je niet intensief hoeft te kijken want dat moet je al met het uitknippen natuurlijk.
Van de achtergrondstans vond ik nog een stapeltje in mijn la, ooit gekocht voordat ik zelf een stansapparaat had.
Ik vind het net zo'n paneel als je wel eens op die antieke voordeuren ziet en dus heb ik er een krans op gehangen en die aangekleed met allerlei dingen.
Deze kaart doet weer mee met 52WTC

Fijne dag!
groetjes van Ank

 

22 opmerkingen:

Eri zei

Een prachtige kaart Ank, dit tafereeltje komt zo mooi uit op de achtergrond.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke achtergrond en de superschattige plaatjes
groetjes ellen

Lia zei

Wat heb je dit mooi gemaakt en wat leuk, dat je er een antieke voordeur in zag!
Lia xx

Marjolijn van Elsberg zei

Via via kwam ik op jouw blog terecht, wat maak je prachtige kaarten en andere leuke dingen, ik heb eens even zitten struinen op je blog. Je kaart met de Lavinia stempels echt prachtig!!! Maar ja wat wil je met die mooie stempels, ik heb er niet 1 maar kom steeds meer in de verleiding. Ik ga je blog maar volgen, groetjes, Marjolijn.

Anita van Deur zei

Mooie kerstkaart de krans en het olijke peperkoekmanneke super.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel sfeervol die gezellige kerstkrans op die mooie opengewerkte achtergrond . Een mooie kerstkaart Ank.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Heel geslaagd ! Mooi die achtergrond stans !
groeten Ineke
DT52wTC

Trudy zei

Wat een leuk en gezellig aangekleed kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Trudy

marian zei

Een prachtige kerstkaart en inderdaad die achtergrond stans past er super mooi bij. Ja dat knippen bij de tv is heel fijn, dat doe ik ook vaak en ook kaarten borduren.
Groetjes van Marian.

Diny zei

wat een leuke kaart Ank!
Ziet er sfeervol uit!
Groetjes Diny

carla zei

Een prachtige snijmal heb je voor de achtergrond gebruikt.
De mooi versierde krans komt er heel mooi op uit.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla

alma.heijenk@gmail.com zei

een prachtige achtergrond en dan een mooie krans er op... super.
gr Alma

Margreet zei

Het lijkt idd net op een voordeurraam waar je een prachtige krans op hebt gehangen.
xxx Margreet

Grietje Jansen zei

Prachtige sfeervolle kerstkaart.
Grietje

Elly zei

Hij is super Ank je kaart.
groetjes Elly

Je@net zei

Ooooh, wat een super leuke kerstkaart is dit!

Nelleke zei

Juist die achtergrond is nu helemaal in, en jij had ze klaar in de la liggen. Je maakte er een mooi geheel van, past zo mooi bij elkaar. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Hoi Ank,
wat is deze ook weer leuk! Mooie krans met die leuke plaatjes. Ik zoek ook vaak iets te dien onder het tv kijken. Soms vin dik het anders toch jammer van de tijd die tv kijken kost.

Henriët zei

Wat een leuke krans heb jij op de voordeur gehangen! Mooie kaart.
Groetjes van Henriët

Marjan zei

Het is inderdaad net zo'n mooie antieke voordeur en die krans was een prima idee, heel mooie kaart met een erg mooie, warme en sfeervolle afwerking!

Wies zei

Heel mooi, deze plaatjes op de opengewerkte achtergrond. Prachtige kaart!

Jantine zei

Prachtige kaart, Ank! Wat een leuke plaatjes en papier heb je gebruikt.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC