Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 19 november 2023

Probeersel

 Allereerst wil ik twee nieuwe volgers verwelkomen: Alma en Marjolijn.
Leuk dat jullie mijn blog gaan volgen en hopelijk doe je hier wat inspiratie op.


Vandaag laat ik jullie een kerstkaart zien die ik heb gestempeld.
Ik had eens een filmpje gezien waarop ze uitlegden hoe je met behulp van een gelliplate je stempels kunt spiegelen en dat wilde ik eens uitproberen.
De achtergrond heb ik met distressinkt gepoetst en vervolgens de boompjes er op gestempeld.
Met behulp van de gelliplate heb ik de spiegeling in het water gedaan.
Het is een heel gepriegel om alles op de juiste plek te krijgen.
Het geheel heb ik afgewerkt met de witte posca pen.
Er lag nog een restant donkerblauw geribbeld papier en daar heb ik ik het, nadat ik ik het had gemat,  op geplakt, en nog een tekst toegevoegd.
Ik moet me echt nog meer bekwamen in het spiegelbeeld stempelen maar het is wel heel leuk om te doen.

groetjes van Ank


15 opmerkingen:

Henriët zei

Wauw!!! Ik vind het een plaatje!
Groetjes van Henriët

!neke zei

Ziet er heel erg mooi uit !!!!!
groeten Ineke

Hobby Hoogland zei

Een prachtige kaart , vind dit ook leuk en ga ik vast een keer proberen.
groetjes Marjan.

Marjan zei

Ik vind het echt SUPERMOOI!! Heel knap gedaan met de spiegeling en die kleuren zucht...

marian zei

Nou ik vind dat je al een schitterende kaart hebt gemaakt hoor. Als dit je eerste kaartje met deze techniek is, petje af hoor, echt heel erg mooi.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou ik vind het prachtig gelukt Ank. Schitterend die combinatie van kleuren en de witte accentjes. Weerspiegeling is nooit perfect dezelfde weergave dus lekker trots zijn op deze mooie kaart.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Wow wat is dit een schitterende kaart! Ik vind dat het perfect gelukt is dat spiegelen in het water, echt super mooi!
Groetjes Trudy

Eri zei

Oh wow, wat geweldig MOOI Ank! En ik prachtige kleuren. Meer bekwamen???? Ik zie echt niet wat je nog meer wil verbeteren.
Groetjes, Eri

Angélique zei

Wauw, wat een prachtige kaart! Zo ontzettend knap gedaan! De spiegeling is enorm mooi geworden, maar ook de kleuren zijn zo goed gekozen, het is een prachtig plaatje geworden.

GerJanne zei

Tsjonge, dat is niet normaal hoor, zo mooi! Helemaal geslaagd en dan noem jij het een probeersel...het is een kunststukje!

Elly zei

Wow dit is knap gedaan, prachtig hoor.
Groetjes Elly

carla zei

Super knap gemaakt en dat voor een probeersel.
Dit kan niet beter en heb je schitterend gemaakt.
Lange tijd geleden probeerde ik dit ook eens, maar mijn probeersel belandde in de vuilnisemmer (voor oud papier hé).
Groetjes,
Carla

Marjolijn van Elsberg zei

Wat is dit mooi!!! Ik heb een gelli plate, misschien toch eens proberen. Echt heel mooi geworden!

Epie zei

Goed bezig Ank , vind dit prachtig maar lukt me niet
Groetjes Epie

Caroline Cards zei

Prachtig! Wat een mooie kleuren en het spiegelen is goed gelukt!
Groetjes, Caroline