Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 5 november 2023

Nog meer stolpjes



Naast de kerstuitvoering met kerststalletje (klik) heb ik er ook een paar gemaakt met ieniemienie donuts en gebakjes e.d.
Ook die had ik al langere tijd in mijn bezit.
Ik had ze voor kaarten willen gebruiken maar daar zijn ze te dik voor en bovendien kun je ze alleen maar plat opplakken dan.
 

Eerst een kleedje gestanst en dat op de bodem vastgelijmd en dan het lekkers er op gelijmd.
Ziet dat er niet vrolijk uit?
Bedenk wel hoe klein ze zijn, goed te zien bij de link naar de stalletjes.

groetjes van Ank


11 opmerkingen:

Margreet zei

Wat zijn ze enig, Ank! Zal best een gepriegel zijn, maar het effect is er dan ook naar!
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat ziet er superleuk (en lekker) uit Ank. Die mini stolpjes zijn echt gaaf.
Lieve groetjes Miranda

Freubelmina zei

Ook deze zijn superleuk! Zo’n priegelwerkje 🤩

Elly zei

Ik vind ze echt super!!! Staat zo feestelijk en gezellig op tafel.
Groetjes Elly

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Ank....ziet er heerlijk uit!
Groetjes Diny

carla zei

Oh alweer van die mooie kleine stolpjes.
Ook mooi met de gebakjes.
Het ziet er feestelijk uit.
Heel mooi gemaakt Ank.
Groetjes,
Carla

Femminde zei

Wat een kleine schatjes Ank!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Scraptastisch zei

Dit is wel heel erg leuk Ank die mini stolpjes met al die donuts, ook een enig weggevertje!
Groetjes van Gerie

GerJanne zei

Oh wat staat dat gezellig. Heel leuke creaties zo.

marian zei

Woooow, wat een schattige mini stolpjes heb je gemaakt. Ook die met de stalletjes zijn super schattig. Heel knap gedaan hoor. Ik vind ze geweldig mooi. Die koekjes zien er ook zo heerlijk uit.
Groetjes van Marian.

Marjan zei

Ook al zo schattig, op deze manier hebben de koekjes en donuts een veel betere bestemming dan op een kaart inderdaad, ze zijn énig!!