Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 21 december 2023

Nog niet zo actief

 


Deze kerstkaart had ik nog niet laten zien dus dat kan nog mooi voor kerstkaarten donderdag van 52WTC
Hoewel ik wel een stuk beter ben en koortsvrij, kan ik nog goed voelen dat ik flink ziek ben geweest van corona, het is toch heel anders dan de griep, zeker het herstel.
Daarom ben ik ook nog niet zo actief in blogland.
Ik wil dan ook iedereen die mij een prachtige kerstkaart heeft gestuurd langs deze weg collectief bedanken, ik ben er heel blij mee en ik hoop dat mijn kaarten inmiddels ook op hun bestemming zijn gekomen.
Een lieve vriendin heeft vorige week de laatsten voor mij op de post gedaan.

Fijne dag!
groetjes van Ank

21 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een pracht van een kerstbalkaart heb je gemaakt.
En hopelijk knap je snel weer verder op, sterkte!

Freubelmina zei

Het herstel zal nog wel even nodig hebben maar gelukkig wel ietsjes beter….houd je haaks!
Je laat een mooi kaartje zien en gisteravond mocht ik jouw mooie kaartje uit de bus halen, dankjewel hiervoor xx

Eri zei

Een mooie kerstbalkaart met dit plaatje Ank. Wat balen dat corona jou zo te pakken heeft gehad. Hopelijk knap je nu snel weer op! Bedankt voor je prachtige kerstkaart, deze lag hier gisteren in de brievenbus.
Groetjes, Eri

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Rustig aan Ank, geef het de tijd. Heel veel beterschap gewenst. Je kaartje is erg mooi. Fijne feestdagen en bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

carla zei

Een prachtige kerstkaart Ank.
Jazeker van die Corona kan je goed ziek zijn en duurt lang eer het uit je lijf is.
Sinds ik Corona gehad heb vind ik dat ik regelmatig ziek ben en er niet snel vanaf geraak.
Snel beterschap Ank.
Groetjes,
Carla

Trijntje zei

Hoi Ank. Ik heb je berichten nog even gelezen wat vervelend dat je Corona hebt gehad en best ziek bent geweest. .. Hopelijk gaat het nu de goede kant weer op. Je hebt mooie kaarten en kransen gemaakt. Fijn dat de beurs een succes was voor jou. Ik wil je hierbij bedanken voor de kerstkaart die ik van je heb gekregen. De mijne is nog onderweg… wij zijn maandag thuisgekomen na een een hele mooie reis door Zuidelijk Afrika. Nog heel veel beterschap. Groeten Trijntje

Ps de kaart van dit bericht is ook erg mooi.,

marian zei

Fijn dat je alweer aan het opknappen bent. Heel erg mooi deze kerstbalkaart en ik kan het weten want ik heb er ook een van je ontvangen, niet deze maar met poesjes er op. Hartelijk bedankt voor de prachtige kaart. Ik wens je ook fijne feestdagen en hoop voor je dat je dan weer fit bent.
Groetjes van Marian.

Antjes kaartcreaties zei

Deze kerstbal blijft mooi om er kaarten mee te maken. Dit is ook een prachtige kerstbalkaart Ank.
Hopelijk herstel je weer snel van de corona. Wat is dat toch een akelige ziekte. Ondanks dat toch een voorspoedig herstel en heel fijne feestdagen gewenst.
Groetjes Antje

Marijke zei

Dat is een mooie kerstbal! Altijd leuk deze mal! Ja er schijnt heel veel corona te heersen. Beterschap maar. Voor jou ook fijne feestdagen en een goed en gezond nieuwjaar. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Anita van Deur zei

Schitterende kerstbal kaart, hopelijk weer gauw op de been. Fijne dagen Ank.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart heb je met die leuke stans gemaakt Ank. Fijn dat het in elk geval de goede kant op gaat met je gezondheid. Fijne, knusse dagen gewenst.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Laurespage zei

Heel mooi deze kaart, je kan ze zelfs in de kerstboom hangen (is mss de bedoeling), ik vind ze top.
Fijne kerst, laurette

!neke zei

Super mooi !!!!
Wat naar die nasleep van de corona !!!!
Rustig opknappen !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Wies zei

Verveld die lange nasleep. Er zit gelukkig wel vooruitgang in, maar vaak duurt het een tijd voor je weer meer energie hebt. Mooie kerstbalkaart. En ik ben de gelukkige ontvanger. 👍😀 Hartelijk bedankt. Ik denk dat de kaart wat langer onderweg is geweest, want er zat zo'n herstelsticker op. Maar hij is er, en daar gaat het om.
Verdere beterschap toegewenst.
Groetjes, Wies

Diny zei

Wat fijn dat je deze mooie kaart al klaar had liggen Ank!
Groetjes en van harte beterschap,
Diny

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart. Hopelijk gaat het nu de goede kant op met het herstel.
Fijne kerstdagen,
Caroline

joke zei

Prachtig kerstkaartje laat je zien en hoop dat het weer snel beter gaat met je.
Wens je heel fijne feestdagen.
Groetjes Joke

Nelleke zei

Wat een een mooie kaart is dit. Ik kreeg ook zo’n kaart van een blogmaatje. Ik zelf plakte hem op de kaart maar dit is ook heel leuk zo.
Verder wil ik je bedanken voor de mooie kaart die je gestuurd hebt. Hij hangt te seinen aan de lijn.
Beterschap verder. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Deze is heel mooi Ank! En ik heb je kaart gekregen, maar dat wist je al. Kalm aan maar, goed opknappen!

Jantine zei

Mooie kaart, Ank!
Jouw kaarten voor kerst en verjaardag kwamen gisteren bij de post mee. Dank je!
En goed uitzieken hoor. Corona is wel echt iets anders dan de griep... sterkte!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Fijne kerstdagen!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Elly zei

Een mooie kaart Ank heb je gemaakt, jee jij ook Corona te pakken onze jongste dochter had het ook laatst...het gaat weer rond.
Manlief was ook niet lekker maar wel snel opgeknapt weer.
Groetjes Elly