Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 15 december 2023

Korte stilte op mijn blog

 


En zo is er al bijna een week voorbij na de kerstbeurs waarna jullie niets meer van mij hebben gehoord.
De reden is dat ik direct erna ziek ben geworden, flink ziek en het blijkt dat ik corona heb.
Vandaag gaat het ietsjes beter dus nu maar weer even achter de computer.

De beurs was een succes en ik heb goed verkocht, van de kransen verkocht ik er twee, de goudkleur en de bonte restjeskrans.
Helaas hebben alle vermoeiende voorbereidingen en de dag zelf kennelijk mijn weerstand gebroken maar ik ben blij dat dit na de beurs was.

Bovenstaande kaart is weer eentje die ik gemaakt heb met de uitgeknipte plaatjes van Craft O'Clock.
Wat je niet zo goed op de foto kunt zien is dat ik rillijntjes heb gemaakt boven de groene strook.
Verder is het wel duidelijk hoe de kaart is gemaakt.

Inmiddels heb ik al veel prachtige kerstkaarten binnen en ik hoop dat die van mij ook allemaal op tijd bij jullie zijn.
Een deel had ik al op de post gedaan maar er was ook een deel wat hier nog lag en dat heeft een vriendin voor me gepost aangezien ik daar op dit moment niet toe in staat ben.

groetjes van Ank


11 opmerkingen:

Wies zei

Fijn weer wat van je te lezen. Mooi dat de beurs een succes was en dat je goed verkocht hebt. Niet fijn dat je daarna ziek bent geworden, maar blij dat het weer ietsje beter gaat en je weer een mooie kaart laat zien. Ik hoop dat je gauw verder opknapt.
Lieve groet, Wies

Margreet zei

Wat vervelend voor je dat je nu Corona hebt. Gelukkig was het na de beurs, die een succes voor je bleek te zijn. Neem de tijd om weer op te knappen.
Je laat hier weer een prachtig kaartje zien.
Een spoedige beterschap gewenst!
xxx Margreet

Willy’s Creations zei

heel veel beterschap Ank…ja wij hebben minder weerstand….heb ook al een koutje gevat in Spanje…puff..keelpijn en hoesten…even een paar dagen rust nemen 😉hoop dat je snel wat beter voelt🥰

Eri zei

Wat een mooie kaart met de poinsettia als middelpunt. Fijn dat de kerstbeurs zo'n succes was! Al een geluk dat je na de beurs pas ziek werd, ik wens je veel beterschap, en hoop dat je er snel weer bovenop bent.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Fijn dat de beurs goed was! Maar wat vervelend dat je ziek bent. Ik hoor het veel. Van harte beterschap!

Anita van Deur zei

Heel mooi kaartje, wat fijn dat je een goede beurs had, minder dat dat je ziek werd, wens je heel veel beterschap toe.

Freubelmina zei

Ooooh wat ontzettend balen meid! Leuke “beloning” na alle drukke werkzaamheden die je gedaan hebt 👎
Je kaartje is top en ik hoop dat je snel hersteld bent 🍀

carla zei

Leuk dat de kerstmarkt een succes was, minder leuk dat je ziek geworden bent.
Nog een snelle beterschap Ank.
Nu had ik wel gedacht dat alle kransjes verkocht zouden zijn, ze zijn zo mooi.
Mijn favoriete kransje met het goud is er wel uit.
En vandaag laat je weer een mooie kerstkaart zien.
Erg leuk gemaakt.
Groetjes,
Carla

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat de beurs een succes was maar niet fijn dat je erna ziek bent geworden Ank. Het heerst wel hoor, in mijn omgeving zijn ook veel mensen ziek en Tim en ik hoesten ook veel op het moment. Je laat een mooie kerstkaart zien met een mooi plaatje. Ik wil je meteen bedanken voor de mooie ronde kerstkaart met lieve plaatjes die hier binnenviel. Die komt gezellig bij de rest te hangen. Beterschap gewenst.
Lieve groetjes Miranda

marian zei

Een prachtige kerstkaart heb je nog gemaakt met die mooie plaatjes van Craft o'clock. Doe rustig aan en probeer goed uit te zieken. Kennissen van mij in Barendrecht heeft het hele gezin Corona. Ja het gaat toch nog steeds rond.
Beterschap gewenst en groetjes van Marian.

Caroline Cards zei

Een mooie kerstkaart met leuke plaatjes. De rillijnen zijn goed te zien hoor. Fijn dat de beurs goed is verlopen, maar ontzettend balen dat je ziek bent geworden. Van harte beterschap en doe maar lekker rustig aan!
Groetjes, Caroline