Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 3 december 2023

Sneeuwkristallen


Ik heb mijzelf getrakteerd op deze mooie sneeuwkristallen mal van MD.
Ik vind hem prachtig en je kunt er snel een mooie kaart mee maken.
Leuk voor kleine plaatjes bovendien.


Dit zijn de eerste twee kaarten die ik er snel mee heb gemaakt.
Omdat ik druk ben heb ik niet zo heel veel tijd om aan kaarten maken te besteden en ook het bloggen schiet er een beetje bij in, sorry daarvoor!

groetjes van Ank

 

13 opmerkingen:

Margreet zei

Goeie keus om jezelf op die mal te trakteren. Je hebt er al leuke kaarten mee gemaakt.
xxx Margreet

carla zei

Die mal is prachtig daar kan je fantastische kaarten mee maken.
Ze zijn ook heel mooi geworden.
Groetjes,
Carla

Cinderella zei

Hallo Ank

Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

GerJanne zei

Ja mooie stans en twee heel mooie kaartjes Ank!
Sterkte met de drukte...

Eri zei

Je hebt al een paar prachtige kaarten gemaakt met deze mooie mal.
Groetjes, Eri

Marjan zei

Groot gelijk dat je jezelf hebt getrakteerd, wat een mooi mal! je hebt er meteen maar twee heel mooie kaartjes mee gemaakt, leuke plaatjes ook! Succes met de andere hobby, ook zo leuk!

Femminde zei

Wat een super leuke kaartjes zijn het geworden!! En zo lekker verschillend.
Fijn dat je er snelle kaarten mee kan maken.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

alma.heijenk@gmail.com zei

oie kaartjes.
gr Alma

Marjolijn van Elsberg zei

Zo lief dat hondje, en de mal is prachtig. Mooie kaartjes heb je er mee gemaakt.

Cards by Cindy zei

Wauw, dat is inderdaad een hele mooie mal!!

Elly zei

Een prachtige mal is dit en je kaarten zijn mooi!!
Vooral met dat hondje ik zou die zo willen knuffelen.
Ja hier schiet het er ook bij in hoor...zoveel te doen en er zijn ook zoveel berichten om bij te houden.
Groetjes Elly

marian zei

Ja een prachtige mal en je hebt er al twee super mooie kaarten mee gemaakt.
Groetjes van Marian.

Freubelmina zei

2 hele mooie kaarten, beide met een hoog schattigheidsgehalte xx