Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 7 december 2023

Sepia

 


Van deze sepia gekleurde plaatjes heb ik er ook nog wel een paar net als van die rechthoekige kaders.
Op deze kaart heb ik ze gecombineerd en er wat kerstboompjes verhoogd voor geplakt.
Alles op een donkerbruine kaart, zo heb ik er toch wat kleur in proberen te brengen.
Ik doe weer mee met 52WTC

Fijne dag!

groetjes van Ank

24 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart met deze geweldige stans.

carla zei

Wat een mooie romantische omkadering.
Heel leuk landschap er in en de sepia kleur past hier helemaal bij.
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart met de mooie rand.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie mal en het mooie plaatje de leuke details maken het af
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

SCHITTEREND wat een plaatje van een kaart.
Gezellig dat je er vandaag bij bent.
Lieve groetjes en een fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

Eri zei

Een chique kaart met die mooie stans rond het winterse landschap.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel fijntjes Ank. Mooi dat kader rond het plaatje en de boompjes geven nog meer diepte aan het geheel.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi plaatje van het dorpje, mooi opgewerkt.
gr Alma

Marjan zei

Mooie afbeelding is dit, heel sprookjesachtig! Dat mooie kader geeft er diepte aan en ook de boompjes. Mooi Ank!!

Diny zei

Wat een prachtige....romantische kaart heb je gemaakt Ank!
Groetjes Diny

!neke zei

Heel leuk !!!!
Die boompjes ervoor helemaal top !
groeten Ineke
DT52WTC

Margreet zei

Wat een prachtige rand om dat plaatje. Leuk met die extra bomen erop.
xxx Margreet

Grietje Jansen zei

Prachtige sfeervolle kaart.
Grietje

joke zei

Schitterende kaart en wat een mooi kader heb je gebruikt.
Groetjes Joke

Jantine zei

Prachtige kaart in sepia, Ank!
Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Wies zei

Prachtige kaart met dit mooie kader en het leuke winterse plaatje.

GerJanne zei

Heel mooi kaartje! Leuk die gembosste kerstboom! Goed idee.

Nelleke zei

Dit soort plaatjes heb ik ook, een leuk idee om er zo’n mooi kader om heen te doen. Mooie kaart zo. Groetjes Nelleke

Henriët zei

Met deze kleuren is het een nostalgisch kaartje geworden. Erg leuk gedaan!
Groetjes van Henriët

Laurespage zei

Een mooie feestelijke en nostalgische kerstkaart Ank.
Groetjes, laurette

Hetty P. zei

Wat een mooie, chique kaart heb je gemaakt.
Groetjes van Hetty

marian zei

Een super mooie kaart, ik heb die kleur plaatjes ook, je hebt me weer een goed idee gegeven om die plaatjes ook eens op te maken. Want dit is toch wel een mooie kleurcombinatie.
Groetjes van Marian.

Freubelmina zei

Een schitterende sfeervolle kerstkaart maakte je xx

Willy’s Creations zei

mooie creaties heb je weer gemaakt.😀

groetjes,Willy