Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 27 januari 2024

Floating


De ronde kaart die ik vandaag laat zien doet mee aan de challenge bij het liftchallenge blog
Zij vragen een kaart met een bijzondere techniek: de floating techniek.
Daarbij plak je stroken papier op acetaat en vervolgens snijd je er een vorm uit die je verhoogd opplakt.
Ik heb gekozen voor de koffiepot.
Het was best lastig om de kaart verder aan te kleden vond ik.
Uiteindelijk moet de floating koffiepot goed zichtbaar blijven en de show stelen.
Er zijn al prachtige inzendingen gedaan, zag ik.

groetjes van Ank

 

20 opmerkingen:

!neke zei

Wat een leuk idee !!!
groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je maakte een mooie originele uitvoering van de challenge Ank. Leuk die theepot.
Lieve groetjes Miranda

alma.heijenk@gmail.com zei

oh, wat een leuke met de koffiepot!
groetjes Alma

LisannesKaartenhobby zei

Schitterende kaart en wat een leuke techniek! Ik ben daar nog niet aan toegekomen, maar ik ga het onthouden. Heel leuk die theekan zo

Fijn weekend!

Creatieve groetjes,
Lisanne

GerJanne zei

Hoi Ank,
wat een ontzettend leuk idee om de koffie pot te nemen! Het is zo'n gave kaart geworden!

Angélique zei

Wat een gave kaart, heel leuk en origineel met de koffiepot. De verdere aankleding is toch heel goed gelukt.

Trijntje zei

Wat een leuke kaart is dit met de floating techniek. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Zo leuk Ank, wat een mooie koffiepot!

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kaart met de leuke theepot in deze techniek, je hebt de kaart verder leuk aangekleed,
Groetjes,
Ansx

Freubelmina zei

Nou je missie is geslaagd want hoe mooi is deze koffiepot….de kaart had niet veel meer nodig!
Een hele leuke kaart zo. Een fijne zondag xx

Cornelie zei

O, dit is ook leuk met de theepot! Ik krijg heerlijke inspiratie van alle inzendingen en daar zitten zeker hele mooie tussen Ank! Ik vind jouw kaartje er niet voor onder doen. Leuk in de ronde vorm en je kaartje geeft een knusse sfeer door de theepot, maar ook door het papier wat je hebt gekozen! Hartstikke leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge Ank! Dank je wel!

Cornelie zei

Leuke profielfoto!

Henriët zei

Mooie kaart met de koffiepot in de floating-techniek.
Mooi aangekleed verder met o.a. de houten figuurtjes.
Groetjes van Henriët

Grietje Jansen zei

Ik zag het net al bij GerJanne langs komen, die heeft er ook al een hele mooie kaart mee gemaakt.
Ook jou kaart is goed gelukt, erg leuk die theepot zo. Zelf heb ik me er ook eens aan gewaagd, maar dan simpel met een cirkel, dit is veel kunstiger.
Mooie kaart.
Grietje

Marjan zei

Wat een leuk idee om er een koffiepot voor te nemen, en de kleurtjes die je koos zijn ook prachtig. Inderdaad niet teveel erbij, dit is precies goed en het staat allemaal mooi in de ronde vorm. Dank je wel voor je enthousiaste deelname aan de Liftchallenge!

Nancy Soetaert zei

je maakte er een gezellig tafereeltje van ! Heel leuk die kan in floating techniek!
Groetjes
Nancy

Femminde zei

Wow wat een leuke !! Goed bedacht.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de floating techniek leuk idee met de theepot, je moet er maar opkomen
groetjes ellen

marian zei

Wat een leuke techniek en ik zag er ook al heel wat kaarten mee voorbij komen. Jij hebt er ook een gezellige verjaardagskaart van gemaakt.
Groetjes van Marian.

Nicole Parmentier zei

Hoi Ank,
Wat is hij gezellig, deze floating theepot! Superleuk bedacht!! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift!