Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 30 januari 2024

Kikkerkaartje

 


Dit keer heb ik een schudkaart om te laten zien.
Ik had nog leuke plaatjes van kikkers liggen, dus het werd een opkikkerkaart of misschien ook wel een gelukwenskaart omdat er klavertjes vier op staan, kan allemaal want ik heb er geen tekst opgeplakt.


Achteraf bezien had ik er iets meer schudmateriaal in moeten doen want het valt een beetje weg op de afbeelding. 
Het zijn rondjes en vlindertjes in verschillende tinten groen.

groetjes van Ank

12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Het is een schattige kikker en mooie kleurtjes gecombineerd Ank!

Freubelmina zei

Het is een heel leuk kaartje met de schattige kikker Ank, ik ben nu bezig met hetzelfde kikkertje van dit knipvel maar dan in een andere setting…deze kikkertjes blijven leuk om iemand een hart onder de riem te steken.
Je hebt ook perfect passend schudmateriaal gebruikt,kortom een toppertje xx

Angélique zei

Een heel vrolijke kaart, de kikker bezorgt je meteen een glimlach. De grote bloemen en de stipjesversiering (haha, wat een woord) combineren er heel mooi bij. Slim dat je er (nog) geen tekst op hebt gezet.

GerJanne zei

Ja, dat vind ik ook het lastige van dat schudmateriaal. Niet te veel, maar ook niet te weinig. Maar je kaart is wel heel leuk geworden. Een opkikker kan voor zoveel verschillende gelegeneden...

alma.heijenk@gmail.com zei

ik vind m erg leuk geworden.
groetjes alma

Trijntje zei

Hele leuke vrolijke opkikker kaart.Het is altijd lastig met de hoeveelheid schudmateriaal . . Deze kaart is ergvrolijk.Groeten Trijntje

Grietje Jansen zei

Mooie kaart, en een prachtige kikkerafbeelding.
Grietje

!neke zei

Mooi Ank !
Ik hou trouwens wel van kaarten zonder tekst !!!
groeten Ineke

Femminde zei

Wat een super mooie opkikker!! Tof zo als shaker.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Eri zei

Een leuke schud opkikker! Het is altijd een beetje lastig in te schatten hoeveel schudmateriaal er in moet, maar het is te zien!
Groetjes, Eri

Nelleke zei

Wat een leuke en vrolijke kaart, echt wel een opkikkerkaart . Die zal vast wel zijn weg wel vinden. Groetjes Nelleke

Marjolijn van Elsberg zei

Superleuke kaart en als het maar schud. Een opkikkertje om vrolijk van te worden.