Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 8 januari 2024

Rond


Deze donkerblauwe ronde kaart lag nog op mijn bureau en dan kun je hem opruimen of direct gaan gebruiken en dat laatste heb ik gedaan.
Met de uitgeknipte bloemen en takjes van het kerstblok van Craft O' Clock heb ik een schikking gemaakt.
Alles is verhoogd opgeplakt.
Hier en daar wat witte stippeltjes en een witte tekst.

Ik ben het nieuwe jaar niet echt goed begonnen, helaas.
Ik ben nog steeds niet helemaal hersteld van de corona besmetting en afgelopen weekend kwam daar nog eens buikgriep bij.
Inmiddels is dat wel over maar ik ben slap en heb heel weinig energie.
Het schiet niet op zo :-(

groetjes van Ank

 

16 opmerkingen:

carla zei

Heel veel beterschap Ank.
Je laat nog een prachtige kaart zien.
De mooie bloemen komen supermooi uit op dat donkerblauw.
Groetjes,
Carla

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de mooie bloemen erop
heel veel sterkte en beterschap gewenst
groetjes ellen

alma.heijenk@gmail.com zei

Ai, wat vervelend, beterschap en hoop dat herstel zich inzet.
Mooie ronde kaart!
Groetjes Alma

Eri zei

Een mooie kaart, je hebt de bloemen prachtig geschikt! Veel beterschap, hopelijk knap je snel op en krijg je weer wat meer energie!
Groetjes, Eri

Je@net zei

Erg mooie kaart, Ank.
En hopelijk ben je snel weer helemaal hersteld!

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie ronde kaart met deze bloemen gemaakt.”leuk aan het schikken geweest. Jammer dat je het lang duurt…. Nog maar veel sterkte en beterschap. Groeten Trijntje

Lia zei

Mooi, zo'n ronde kaart met bloemen!
Ik wens je beterschap!
Lia xx

!neke zei

Mooi in deze kleurencombi !!!
groeten Ineke

Elle-Jeanne zei

Prachtige ronde kaart Ank.
Wens je beterschap.
Groetjes Elle-Jeanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig zoals je bloemen arrangement uitkomt tegen het donkerblauw van je ronde kaart. Leuk die stippeltjes die je er bij geplaatst hebt Ank.
Bah wat vervelend dat het jaar zo kwakkelend begint voor jou, beterschap gewenst!
Lieve groetjes Miranda

LisannesKaartenhobby zei

Je kaart is prachtig geworden! Jan heeft hetzelfde gehad: voor Kerst corona.en met Kerst buikgriep en nog steeds niet fit... doe maar rustig aan! Beterschap hoor!

Creatieve groetjes
Lisanne

GerJanne zei

Ah... dat is balen zeg! het heeft dus toch nog en staartje gekregen. Wat naar! ik hoop dat je nu toch snel je energie weer terug hebt!
Je kaart is wel een plaatje!

Elly zei

Een hele mooie kaart Ank.
Jeetje dat er ook nog bovenop, wens je heel veel beterschap.
Groetjes Elly

Femminde zei

Hopelijk heb je snel je energie weer terug Ank!!
En wat een pracht van een kaart. Die witte stipjes maken het helemaal af.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

marian zei

Heel veel beterschap gewenst,Nee dat schiet niet echt op, maar je hebt weer een prachtige kaart gemaakt.
Groetjes van Marian.

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtige kaart en hopelijk ben je inmiddels weer wat opgeknapt!