Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 11 januari 2024

Kerstkaart


Vandaag laat ik jullie weer een kerstkaart zien die ik gemaakt heb met de uitgeknipte figuurtjes van Craft O' Clock.
Op een basiskaart van kraft heb ik 'sneeuw' aangebracht en ook heb ik sneeuw gespetterd.
Vervolgens alle figuurtjes verhoogd opgeplakt en zo een tafereeltje gemaakt.
Deze kaart doet weer mee met 52WTC

Het gaat inmiddels iets beter met me, er zit eindelijk wat verbetering in.
Ik hoop de stijgende lijn vast te kunnen houden.
Dank voor al jullie meelevende reacties!

groetjes van Ank

 

28 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart Ank.
Groetjes Elle-Jeanne

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooi tafereeltje.
hopelijk zet het herstel voort.
groetjes Alma

carla zei

Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt Ank.
Ik hou van deze kleurtjes op kraft, mooi.
Groetjes,
Carla

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke plaatjes en de leuke kleurtjes
fijn dat het beter met je gaat
groetjes ellen

marian zei

Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt met dat schitterde papier.
Groetjes van Marian.

Lia zei

Een hele mooie kaart met die leuke afbeeldingen. Blauw/kraft is altijd mooi.
Lia xx

Trijntje zei

Wa5 een moooie kaar Ank. Leuk met die 2 leukerds erop. Erg mooi gemaakt. Fijn dat je opknapt. Groeten Trijntje

!neke zei

Super leuk Ank !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Laurespage zei

Heel Ank, een heel mooi winters tafereeltje. Groetjes, laurette

Anita van Deur zei

Super schattig kaartje Ank, hopelijk zet het herstel voort.

Eri zei

Een leuke kaart met de gnomes Ank! Fijn te lezen dat het wat beter met je gaat! Je envelop voor mijn verjaardag zat net in de brievenbus. Ik maak hem open met mijn verjaardag! Dank je wel!
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

wat een schattig kaartje... vervelend zeg dat het opknappen langzaam gaat ...maar inderdaad hopen dat het in ieder geval vooruit blijft gaan.
Het aller beste toegewenst.

Gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerst/winter kaart.
We hopen je dit jaar weer veel te kunnen zien met je mooie creaties.
Lieve groetjes Annemarie en Merit, DT52WTC.

Marijke zei

Een mooi kaartje! Dat is altijd mooi papier en leuke plaatjes! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC, groetjes Marijke

Jantine zei

Heel mooie kaart met die plaatjes, Ank!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Angélique zei

Wat een enige kaart met die leuke kabouters! Blauw en bruin passen zo mooi bij elkaar, je hegt er eenmheel gave kaart van gemaakt.
Fijn dat je weer wat opgeknapt bent.

Margreet zei

Wat een leuk tafereeltje!
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt weer een mooie kerstkaart gemaakt Ank, dat blauw combineert heel mooi met het kraft vind ik.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Henriët zei

Wat een leuke kaart met deze plaatjes. Mooi dat blauw op het kraft.
Gelukkig dat je weer wat opknapt.
Groetjes van Henriët

joke zei

Schitterende kaart mooi zo op kraftpapier, leuk de sneeuwvlokken en geweldig tafereeltje met de leuke plaatjes.
Groetjes Joke

Nancy Soetaert zei

heel mooie kerstkaart !
Fijn dat het met je gezondheid beter gaat!
groetjes
Nancy 52WTC

Wilma zei

Je hebt een hele mooie kaart gemaakt Ank, in deze kleuren, altijd mooi dat blauw met kraftbruin. Prachtig geheel en je kaart hieronder is schitterend.
Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst, met de hoop op een spoedig herstel.
GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

Caroline Cards zei

Een super mooie kaart met heel leuke plaatjes. Hopelijk ben je weer snel helemaal fit!
Groetjes, Caroline

Ans Gilbert zei

Wat heb je een mooi winters tafereeltje op je kaart gemaakt,
Groetjes
Ansx

Freubelmina zei

Een heel leuk en lief kaartje laat je zien Ank.
Oef gelukkig dat je aan de beterende hand bent xx

Femminde zei

Wat een mooie kaart met die figuurtjes!! En ja hopen dat de vooruitgang verder doorzet.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Antjes kaartcreaties zei

Wow, wat een leuke kerstkaart met de figuurtjes Ank.
De kleuren bruin en blauw passen zo mooi bij elkaar.
Groetjes Antje

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een leukerd!

Marjan zei

Allereerst fijn dat je je weer beter voelt, ik hoop ook dat dat zo blijft!
Je kaartje vind ik heel gaaf en met een hoog knusgehalte! Zo leuk dat huisje met de sterretjes en de leuke gnome dames!