Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 13 januari 2024

With love


Vandaag heb ik een kaart voor jullie die ik heb gemaakt met materiaal van The Paper Boutique.
Ik kreeg een papierblok genaamd Tropical Paradise.
Er zitten achtergrondpapiertjes in en een paar vellen die cuts.
Het paars gestreepte papier en de cirkels komen uit het blok.
De cirkels heb ik verhoogd opgeplakt en verder heb ik goudkleurige versiering aangebracht.
Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.

Fijn weekend!
groetjes van Ank

 

10 opmerkingen:

!neke zei

Heel mooi geworden Ank !
Soms koop je papier en vervolgens doe je er heel lang niks mee !
groeten Ineke

alma.heijenk@gmail.com zei

wel een hele mooie kaart, chique uitstraling geeft het paars met goud.
groetjes Alma

Anita van Deur zei

Hij is prachtig je kaart met dit papier! Fijn weekend Ank.

Wies zei

Mooie kaart. De goudkleurige accenten maken het helemaal af.

Henriët zei

Mooie kaart. De cirkel doet het goed tegen de gestreepte achtergrond. De gouden accenten maken het af.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Een chique, stijlvolle kaart, mooi!

GerJanne zei

Mooi Ank! Leuk dat je zo'n blok kreeg....daar kun je wel wat mee natuurlijk! En ja, ze zijn trouwlustig bij ons, dat kun je wel zeggen ;-)

Freubelmina zei

Een hele mooie kaart met dit prachtige papier Ank, de parels geven een sjiek effect xx

Marjolijn van Elsberg zei

Erg mooie kaart, leuk met de gouden details.

Marjan zei

Ook deze is erg mooi en zeker ook chic!