Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zaterdag 17 februari 2024

Oud papier

 


Ik ben nog weer even doorgegaan met dieptekaarten maken want ik heb nog zoveel afbeeldingen liggen waar ik anders niets mee kan.
Dit prachtige oude scrapvel heb ik ook al wel 10 jaar als het niet langer is, vandaar de titel van deze post.
In het begin kocht ik op beurzen allemaal scrapvellen die ik mooi vond, lekker scharrelen in opruimingsbakken en kopen voor weinig geld.
Maar eigenlijk wist ik toen nog niet zo goed wat je wel en niet goed kon gebruiken, ik keek alleen naar het mooi.
Bij dit vel ben ik gevallen op de blauwe papavers.
Een beetje passen en meten en zo kwamen de libel en de grote papaver mooi binnen een vakje terecht.
Ik had er perfect bijpassend effen cardstock bij.


Ter versiering een paar 3-d stickers van Libellen.
 Her en der wat transparante dotjes met een Perlenpen gemaakt.
Aan de achterkant een standaardje gemaakt.

Ook wil ik iedereen bedanken die me in de vorige post attendeerde op het feit dat je met kerstzegels tot 50 gram mag versturen. 
Dat was mij wel bekend maar de kaart van gisteren was een A5 formaat en als ik die dubbel zou maken dan kwam ik boven de 50 gram uit, vandaar!

Fijne dag!
groetjes van Ank


20 opmerkingen:

Lia zei

Wat een mooi papier en het is perfect voor een diepte kaart!
Lia xx

carla zei

Prachtig papier en een hele mooie kaart ermee gemaakt.
Groetjes,
Carla

!neke zei

Heel mooi deze kaart !!!
Prachtige kleuren !!!!
En kerstzegels mogen allen tijdens kerst en nieuwjaar...
Dan mag je tot 50 gram.
groeten Ineke

Grietje Jansen zei

Hallo, jouw beschrijving komt me zo bekend voor haha.
Ik heb ook veel spullen liggen die ik ooit heb gekocht en maar niet gebruik omdat ik niet goed weet hoe of waarvoor.
Nu heb je er toch nog een prachtige kaart mee gemaakt.
Grietje

Anita van Deur zei

Super mooie kaart met dit scrapvel, je maakte het af met zo`n mooie Libelle! en zo kunnen we het papier goed opmaken met een diepte snijmal.

Margreet zei

Wat fijn zijn die dieptestansen om je mooie papier op te maken hè?
Dit is weer een beauty!
xxx Margreet

Marjan zei

Ja, dat begrijp ik, je wil dat papier ook opmaken en zulk mooi papier als dit leent zich echt heel erg goed voor deze soort kaart. Hij is prachtig, Ank!

Freubelmina zei

Wat super dat je dit papier nu kunt gebruiken want het is een gave kaart met de mooie Libelles die schitterend combineren 👌

bolletjelucky.blogspot.com zei

En zo zie je maar dat alles toch weer een keer van pas komt Ank. Deze dieptekaart is ook weer een plaatje. Heel mooi afgewerkt met de libelles en transparante dotjes. Alle kleurtjes matchen perfect, helemaal top.
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Haha, nu komt dit mooie papier goed van pas! je hebt er een prachtige dieptekaart mee gemaakt.
Groetjes, Eri

Angélique zei

Jee, wat een prachtige kaart! Dit papier heeft gewoon 10 jaar gewavht op deze mooi verwerking, perfect gedaan!

GerJanne zei

Oh wat herkenbaar dit! ZO heb ik ook van die scrapvellen gekocht en er nu a wat van gebruikt voor dieptekaarten. En voor andere modellen ook, maar voor deze techniek is een grote afbeelding op een scrapvel ideaal. Ik snap wel dat je viel voor die papaver! Heel mooi!
En zo zie je maar dat je oud papier soms gewon moet bewaren!

Ans Gilbert zei

Oh..ik heb dat vel ook dacht ik, niet meer dus, weg gedaan bij de verhuizing, ik vind het ook zo mooi in deze kleuren.
Je maakte er een superleuke kaart mee,
groetjes,
Ansx

Marjolijn van Elsberg zei

Heel erg mooie kaart en ik herken het, heb nog hel bakken vol met DAT papier, ik bedoel kopenomdathetmooiis papier! Prima op het zo op te maken, heel doe idee!

Henriët zei

Ik snap dat je toen bent gevallen voor dit papier. Erg mooi!
En je hebt het nu verwerkt tot een mooie kaart.
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Hele mooie kaart met dit prachtige papier. Je hebt gelijk om het zo te gebruiken. Het gaat hier prima. Nu weer een betere wifi.Groeten Trijntje

Femminde zei

Wat super dat je zo die oudere scrapvellen zo mooi kan gebruiken. Echt heel mooi zo!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met heel mooi papier. Fijn hè om op deze manier het papier op te maken!
Groetjes, Caroline

marian zei

Heel herkenbaar wat je vertelde over dat scrappapier uitzoeken. Ik heb hetzelfde gedaan in het begin, dus ook een hele bak oud scrappapier staan. Maar jij hebt er toch weer een prachtige kaart mee kunnen maken.
Groetjes van Marian.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie dieptekaart met het mooie design papier het leent zich hier heel goed voor
groetjes ellen