Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 15 februari 2024

Engeltjes

 


Vandaag heb ik een dieptekaart voor jullie.
Ik had nog een mooie afbeelding van engeltjes van een scrapvel van Graphic45.
De basis is een grote enkele (i.v.m. gewicht) kaart met de grote postzegelstans gemaakt.
Daarop een rechthoek geel papier die in de lengte groter is dan de rechthoek van de afbeelding die ik op groen heb gemat..
Zo kon de tekststans er nog mooi onder.
Deze kaart link ik weer aan 52WTC

Groetjes van Ank

25 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

mooi plaatje hiervoor.
groetjes alma

Freubelmina zei

Prachtige sfeervolle kaart in deze mooie kleuren,het plaatje komt heel goed tot zijn recht Ank xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi dieptekaartje met het leuke plaatje en de leuke details
groetjes ellen

Trudy zei

Prachtige kaart en wat leuk die grote postzegelstans!
Groetjes Trudy

Marijke zei

Een heel mooi kaartje heb je gemaakt! Leuk ook de postzegelstans erbij gehaald! Mooi gedaan! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Annemarie en Merit zei

schitterende diepte kaart leuk zo op de postzegel mal.
Leuk dat je vandaag weer een kerst/winterkaart laat zien bij 52WTC.
Fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

Marjolijn van Elsberg zei

Echt heel mooi met dat frame! Blijft bijzonder.

Marjan zei

Deze afbeelding is top voor een dieptekaart, heel mooi samen met de rand en postzegel stans! Mooie tekst ook! De takjes zijn een mooie toevoeging en blenden er goed mee.

Jantine zei

Wat mooi! Deze engelen lenen zich heel goed voor een dieptekaart Ank! Ze passen ook zo mooi precies in de vakjes. Leuk met het postzegelrandje er langs!
Ik vind het fijn dat je met de decemberzegels zwaardere kaarten voor 1 zegel kunt versturen, dan hoef ik niet zo op te letten.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Anita van Deur zei

Een prachtige kaart met deze mooie engelen ze staan op een leuke achtergrond.

marian zei

Een prachtige vintage dieptekaart heb je gemaakt.
Groetjes van marian.

Eri zei

Dit mooie plaatje is perfect voor een dieptekaart, het komt mooi uit op die postzegelstans.
Groetjes, Eri

!neke zei

Heel mooi deze dieptekaart !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Caroline Cards zei

Heel mooie dieptekaart met een mooie afbeelding!
Groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig deze dieptekaart op de postzegel stans. Een hele mooie afbeelding Ank en ook de afwerking vind ik top.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Laurespage zei

Ank, wat een mooie kerstkaart laat je ons zien deze week, en een supermooi plaatje met de engeltjes. Groetjes Laurette

karin zei

Mooi kaartje met dit lief plaatje erop.
Groetjes,
Karin

Henriët zei

Leuk om een postzegelstans als basis te gebruiken.
Mooi plaatje heb je gebruikt.
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Wat een mooi plaatje van die engelen. Heel geschikt voor een dieptekaart. Leuk met die postzegelstans er onder. Met 1 kerstzegel mag je tot 50 gram versturen!
xxx Margreet

Wilma zei

Mooie kaart hoor Ank. Je hebt de kleuren fijn bij elkaar gezocht bij het nostalgische plaatje.
Fijne avond en alvast een goed weekend gewenst.
GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

GerJanne zei

Heel mooi kaartje! En je weet dat met kerst de kaarten tot 50 gr met 1 kerstzegel mogen? Dat scheelt een boel!

Angélique zei

Een heel mooie kaart, leuk met die postzegelstans. Als ik jou was zou ik hem mooi bij je verzameling zetten 😉

joke zei

Wat een schitterende dieptekaart heb je gemaakt met deze engeltjes.
Groetjes Joke

Antjes kaartcreaties zei

Wat een schitterende diepte-postzegel-kaart Ank!! Het plaatje is prachtig. Alles past zo mooi bij elkaar.
Fijn weekend, Antje

Hetty P. zei

Wat een mooie engeltjeskaart heb je gemaakt.
Zo'n mooi plaatje.
Groetjes Hetty