Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 28 maart 2024

Kerst met Stamperia en een nieuwtje


Voor deze kerstkaarten donderdag heb ik ook een dieptekaart gemaakt.
Ook hiervoor heb ik een mooie afbeelding gebruikt van Stamperia.
Ik heb niet al te veel versiering aangebracht, de roosjes heb ik terug laten komen in de kersttak rechtsboven en verder heb ik de besjes met een perlenpen aangezet.
Natuurlijk doet deze kaart weer mee met 52WTC

Dan heb ik nog een leuk nieuwtje te vertellen.
Als alles goed gaat word ik oma!
Mijn zoon en zijn vriendin verwachten hun eerste kindje, mijn eerste kleinkind.
Ik ben zo blij want om allerlei redenen leek het er niet in te zitten en had ik me al verzoend met de gedachte dat ik nooit oma zou worden.
Iets leuks om naar uit te kijken!

groetjes van Ank

 

28 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Mooie dieptekaart in zachte kleuren en leuk afgewerkt. Super dat je Oma gaat worden, van harte gefeliciteerd,
Groetjes,
Ansx

Trijntje zei

Gefeliciteerd Ank. Wat leuk dat je oma gaat worden… Fijn om naar uit te zien. Je hebt een hele mooie dieptekaart gemaakt. Hier moet inderdaad niet te veel op… zo is het mooi met het takje. Groeten Trijntje

Annemarie en Merit zei

Wat een pracht van een kaart Ank, en wat een geweldig nieuws van harte gefeliciteerd, en het is nog veel leuker dan je denkt. ik pas nu inmiddels op op de kleine Nomé en het is GEWELDIG!!
Wat een prachtig vooruitzicht geniet ervan met z'n allen.
Gezellig dat je er weer bent met een wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Goede paasdagen lieve groeten Annemarie en Merit Dt52WTC.

Marja Sch zei

Wat een leuke diepte kaart heb je gemaakt. Wat een geweldig nieuws. Ik duim dat alles idd goed gaat. Geniet err maar lekker van. Groetjes Marja

Eri zei

Je hebt een prachtige dieptekaart gemaakt met deze mooie afbeelding. Veel meer heeft het ook niet nodig!
Wat een geweldig leuk nieuws deel je met ons, en zeker iets moois om naar uit te kijken! Gefeliciteerd hoor!
Groetjes, Eri

marian zei

Oooo, wat een geweldig nieuws voor je, ik snap dat e daar heel erg blij van geworden bent . Het is ook heel erg leuk oma te worden hoor. Ik heb drie kleinkinderen en zelfs al twee achterkleinkinderen. Geniet er maar lekker van hoor.
Je hebt ook weer een prachtige kerstkaart gemaakt.Heel erg mooi die dieptekaart in pasteltinten.
Ik wens je heel gezellige paasdagen en groetjes van Marian.

Marijke zei

Een super leuk kaartje en meer heeft zo'n kaart ook niet nodig! Gefeliciteerd met je aanstaande kleinkind! Zo leuk zo'n kleintje! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Caroline Cards zei

Wat een geweldig nieuws en van harte gefeliciteerd oma!
Alweer zo'n mooie dieptekaart en heel leuk met de takjes aan de zijkant.
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi dieptekaartje met het mooie papier meer heb je niet nodig
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en wat leuk Ank, toch nog oma worden.

Wies zei

Mooie dieptekaart en mooi afgewerkt met het takje en de roosjes.
Wat een geweldig mooi nieuws Ank om toch nog oma te mogen worden.

!neke zei

Geweldig nieuws !!!! Ga ervan genieten !!!!
Mooie kaart !!!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Marjolijn van Elsberg zei

Gefeliciteerd Ank, wat een leuk nieuwtje1 Ik gun het je van harte, stiekem kijk ik er ook best naar uit maar of het nog gaat komen, het zou een complete verrassing zijn. Je kaartje is ook super maar dat papier is ook zo mooi en geschikt voor deze kaarten!

Femmy zei

Prachtige kaart Ank en wat leuk dat je oma wordt, een nieuwe fase in je leven.
Geniet samen met je zoon en schoondochter van de zwangerschap en volgens mij wordt jij straks een hele leuke lieve zorgzame oma.
Groetjes Femmy

alma.heijenk@gmail.com zei

superleuk dat je oma wordt!
mooie kaart maakte je
groetjes Alma

Suzan zei

Prachtige dieptekaart Ank!
Als je ook op FB zit, kan je hem ook bij mij laten meedoen,
Creaties Suzan
Groetjes Suzan
DT 52WTC

joke zei

Wat een mooi vooruitzicht, gefeliciteerd daarmee en lekker mee genieten tijdens de zwangerschap. Schitterende kaart met het mooie papier.
Groetjes Joke

Jantine zei

Wat een geweldig nieuws, Ank! Wat fijn.
En wat een mooie kaart weer, mooi dat papier van Stamperia.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Oh Ank!! Wat een ontzettend mooi nieuws! het is lang niet altijd vanzelfsprekend dat er een (klein)kindje komt, dus ik ben superblij voor je en voor je zoon en vriendin.
Je dieptekaart is een mooie!

Je@net zei

Prachtig papier en een erg mooie dieptekaart.
En wat een geweldig nieuws, Ank. Gefeliciteerd, zo leuk!

Caroline zei

Leuk gedaan groetjes Caroline

Henriët zei

Een mooie kaart maar nog mooier nieuws over je aanstaande kleinkind. Gefeliciteerd voor jullie allemaal. Nu kan het wachten beginnen.
Groetjes van Henriët

Marjan zei

Je dieptekaart is prachtig, maar je nieuwtje overtreft dat natuurlijk ;) Wat fijn, Ank! Ik ben blij voor je, oma zijn is leuk! Fijn dat het zover is voor je zoon en zijn vrouw, het gaat niet altijd makkelijk, dat herken ik.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Allereerst gefeliciteerd met het heuglijke nieuws Ank, wat een mooi vooruitzicht.
Je kerstkaart/dieptekaart is een plaatje om naar te kijken. Heel mooi die kleurtjes van de mooie afbeelding.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en vast fijne Paasdagen.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Laurespage zei

Wat een mooie dieptekaart en ook die van je vorige post, zo mooie pasteltinten.
En super dat je oma wordt. Dat is het mooiste geschenk dat je kan krijgen.
Fijn paasweekend.
Laurette

Angélique zei

Een mooie kerstkaart maakte je met het mooie papier.
Wat een heerlijk nieuws, gefeliciteerd! Ik hoop van harte dat je veel van je kleinkind mag genieten.

Willy’s Creations zei

Prachtige kaarten heb je weer gemaakt😍..leuk dat je Oma wordt…geniet er maar van.
Fijne Paasdagen.

Groetjes,Willy

Femminde zei

Wat een leuke kaart Ank!!
En wat een verassing dat je oma gaat worden. Dat zijn wel de leukste. En helemaal als je het niet meer verwacht.
Fijne paasdag verder!!
Groeten van Femminde