Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 1 april 2024

De derde


Vandaag laat ik nog een keer een kaart zien met een veertje.
Deze doet ook weer mee met de challenge van DCL 
Het is al mijn derde bijdrage en ik weet niet eens of je wel zo vaak mag meedoen.
 

Dit keer heb ik de pauwenveer met witte en groen/blauwe glitterlijm bewerkt.
Daarna gingen de plaksteentjes er op.
De hele kaart heb ik verder veel rustiger gehouden dan het vorige exemplaar


De oplegkaart kreeg een sierrandje en een stempel met mooie tekst en dat was het.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

groetjes van Ank



15 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie veertje erop sjiek hoor volgens mij mag je daar net zoveel meedoen als je wil
groetjes ellen

Marjolijn van Elsberg zei

Oooohhhhh, te mooi om op te sturen! Wat prachtig!

Trijntje zei

Dit is ook een hele mooie opgemaakte veer. De tekst is echt prachtig. Nog een fijne dag.Groeten Trijntje

!neke zei

Heel mooi Ank !!!!
groeten Ineke

Marjan zei

Mooi CAS, die veer is een juweel, zo mooi! Zeker mag je zo vaak meedoen, zo vaak als je maar wil!

Margreet zei

Wat een juweel van een veer, Ank!
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig zoals je die pauwenveer bewerkt hebt, je hebt er eenmooie chique kaart van gemaakt Ank. De vorige met veer vind ik trouwens ook erg mooi, zonde om te versturen.
Lieve groetjes Miranda

Caroline Cards zei

Een prachtige veer, mooie tekst en leuk die stiksteekjes langs de rand!
Groetjes, Caroline

Ellen zei

Wat maak jij er toch prachtige veren van Ank, het zijn echte kunstwerkjes! Dat wordt moeilijk kiezen....
Groetjes Ellen

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtige kaart maakte je, erg mooi die veer.
groetjes Alma

Eri zei

Wow, die veer ziet er prachtig uit!
Groetjes, Eri

Nelleke zei

Ik zag hem ook op Facebook. Leuk hoe je deze kaart gemaakt hebt! Groetjes Nelleke

Elly zei

Hij is prachtig deze pauwenveer, een mooie kaart.
groetjes Elly

Nicole Parmentier zei

Alweer zo een juweeltje Ank! Je hebt de smaak goed te pakken, leuk om te zien hoe enthousiast je bent. Laat die veertjes maar komen hoor! ;-) Dankjewel voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers.

Ellen zei

Schitterend hoe je dit hebt gemaakt…erg onder de indruk!
Groetjes Ellen