Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 8 april 2024

Groentevrouwtje

 


Vandaag een kaart van Tilda als groentevrouwtje.
Het is weer een slimline kaart geworden met dessinpapier van Tilda en daartussenin een geel stukje bijpassend papier.
Jullie merken wel dat ik weer helemaal verliefd ben op de tekeningen van Tilda.
Ik ben dan ook op zoek naar nog meer Tilda papier (ook Kerst).
Mochten jullie dat nog ergens hebben liggen en over hebben dan ben ik geïnteresseerd om het eventueel over te nemen.
Ik hoor het graag!

groetjes van Ank

15 opmerkingen:

Elly zei

Wat een mooie kaart is dit.
Groetjes Elly

Caroline Cards zei

Alweer zo'n leuke slimline kaart met dit mooie papier.
Groetjes, Caroline

Angélique zei

Een heel leuke frisse kaart Ank, leuk met die groenten erbij.

GerJanne zei

Alweer zo'n leukerd! Helaas heb ik geen Tilda papier. Nooit gehad ook. Ik hoop dat er mensen zijn die je wat willen opsturen.

Trijntje zei

Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt Ank. Heel leuk met Tilda. Weer heel mooi opgemaakt. Leuk dat je haar weer ontdekt hebt.en dez3 mooie kaarten met deze mooie materialen maakt. Groeten Trijntje

Marja Sch zei

Wat een leuke frisse kaart is het weer. Ik heb helaas geen design papier voor je. Ik hoop dat je nog veel van deze leuke kaarten maakt. Groetjes Marja

Eri zei

Leuke kaart heb je met dit Tilda groentevrouwtje gemaakt. Ik heb hier niets van hopelijk is er nog iemand die wat voor je heeft.
Groetjes, Eri

carla zei

Alweer een leuk kaartje erbij Ank.
Tof gedaan.
Groetjes,
Carla

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaart Ank, ik zal eens kijken wat ik nog heb liggen want ik heb nog wel wat volgens mij. Je hebt me wel geïnspireerd met deze kaarten, ik wist nooit goed wat te doen met die grotere poppen.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Ook dit is een hele leuke kaart Ank!
Weer heel anders in deze kleuren.
Groetjes Diny

Nelleke zei

Ze zijn zo leuk, het plaatje en mooi papier doet het ook helemaal. Zou het ook op Marktplaats te koop zijn? Ik ben benieuwd of het er nog is. Groetjes Nelleke

Marjolijn van Elsberg zei

En daar is ze weer, de prachtige Tilda! Nogmaals dank voor je mooie kaart en er komt er een jouw kant op hoor, er was even iets tussen gekomen. Groetjes, Marjolijn.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje wat een leuk plaatje heb je gebruikt ook leuk de erwtjes in de dop aan het tekst strookje
groetjes ellen

Marjan zei

Ik vond deze ook altijd leuk, maar kan je helaas niet helpen, omdat ik zooit gekocht heb. Ik scrapte toen nog. Het is weer een mooi kaartje met deze moestuin Tilda en de leuke groenteafbeeldingen erbij!

Epie zei

Superdepuper leuke kaarten maak je met Tilda en mooie DP
Groetjes van Epie