Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 4 april 2024

Kerstmannen van Tilda

 


Van het Tilda merk heb ik ook lange lijs kerstmannen.
Ze zijn in dezelfde stijl getekend als de kaarten die ik in mijn vorige blogpost liet zien en ik heb er in dezelfde stijl kaarten van gemaakt.


Ze hebben allemaal verschillende accessoires die ik er verhoogd bij heb geplakt.
Natuurlijk laat ik deze weer meedoen met het blog 52WTC


Hier staan ze alle drie nog even op een rijtje.
Toch wel leuk weer om met dit oude papier kaarten te maken.
Zo maken we weer wat oud spul op.

groetjes van Ank

26 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Ohhhh wat zijn ze gaaffffff, en wat zou ik willen dat dat papier nog te koop was. Zo mooi gemaakt ook je kaarten Ank! Echt gaaf.Ik krijg nu écht zin om weer eens zo'n pop te gaan maken!

Anita van Deur zei

Schitterende kaarten, deze kerstman steel de show!

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke vrolijke kerstkaarten Ank.
Groetjes Elle-Jeanne

Trijntje zei

Ik vind deze kaarten prachtig met die leuke kerstmannen van Tilda. Zo mooi staan ze op deze Slimline kaarten. mooi aangekleed. Groeten Trijntje

Annemarie en Merit zei

Wat zijn die ontzettend leuk zeg een geweldige serie, Had ooit heel lang geleden een ook een paperpad van Tilda..
Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Eri zei

Leuke kaart heb je gemaakt met deze lange kerstmannen. En meteen maar drie, dat schiet lekker op zo. Tof met de verschillende details.
Groetjes, Eri

Marijke zei

Wat een super leuke kaarten heb je gemaakt! en wat is dit een leuke stans van de kerstman! Echt leuk! Mooi dat papier wat je ervoor gebruikt hebt! Leuk dat je weer meedoet met 52 WTC.
Groetjes Marijke.

marian zei

Wat een super leuke kerstkaarten heb je met die Tilda kerstmannen gemaakt. Heel erg mooi.
Groetjes van Marian.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie serie kaartjes met de mooie plaatjes
groetjes ellen

carla zei

Hele leuke kerstkaarten.
Mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

Caroline Cards zei

Mooie kaarten en wat een geweldig leuke kerstmannen. Super dit papier!
Groetjes, Caroline

Diny zei

Wow....wat heb je gave kaarten gemakt Ank....ik vind ze prachtig!
Heb net nog even naar je vorige post gekeken....echt heel erg leuk hoor!
Groetjes Diny

Marjan zei

Ik blijf ze leuk vinden, die figuren van Tilda, bestaat niet meer. Drie supertoffe kaarten heb je ermee gemaakt, Ank!

!neke zei

Ze zijn geweldig Ank !!!
groeten Ineke
DT52WTC

Henriët zei

Wat een gave kaarten zijn dit met deze mooie kerstmannen. Een vrolijk geheel.
En wat kwamen er een prachtige eekhoornfoto's voorbij in mijn mailbox vandaag. ik heb er van genoten!
Groetjes van Henriët

Laurespage zei

Zooo mooi ! een hele aparte stijl, maar supermooi. Is een beetje Noorse stijl.
Toppie ! Groetjes, Laurette

joke zei

Geweldige serie heb je gemaakt, ze zijn zo gaaf de Tilda kerstmannen.
Groetjes Joke

Je@net zei

Ooooh, wat een prachtige Tilda kaarten heb je gemaakt!!

Angélique zei

Leuke kaarten met deze aparte kerstmannen.

GerJanne zei

Nou, ook deze zijn weer geweldig! Wat een leuke plaatjes zijn het. Goed dat je ze bewaard hebt! Ze zijn zo leuk en dat papier erbij. Superleuk.

Jantine zei

Heel leuke kaarten, Ank. Zo vrolijk!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hele leuke slimline kerstkaarten met die "lange lijs" kerstmannen Ank. Je brengt me op een idee want ik heb ook nog dit soort plaatjes van Tilda. Bedankt voor de inspiratie.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaarten heb je gemaakt met de leuke Tilda kerstmannen,
Groetjes,
Ansx

Wies zei

Wat leuk, deze drie kaarten met lange lijs kerstmannen. Ze passen perfect op een slimline kaart.

Elly zei

Oh wat zijn dit mooie kaarten zeg. Ik ken dit papier niet, en je blog hieronder laat ook wat moois zien, ga nog even verder terug kijken.
Groetjes Elly

Nancy Soetaert zei

wat zijn die santa's superleuk!
toffe kaartjes.
Groetjes
Nancy 52WTC