Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





zondag 14 april 2024

Nog meer Tilda



Vandaag heb ik weer twee Tilda kaarten voor jullie om te laten zien.
De eerste komt van de serie Sewing bird, waar ik nog een blok van op de kop heb kunnen tikken.
Behalve de witte dubbele kaart is alles uit dat blok met bijbehorende knipvellen.


De tweede was nog van de knipvellen die ik zelf nog had en waar de andere dames ook vanaf kwamen.
Wat zijn het toch leuke platen, ik ben weer helemaal enthousiast over deze tekeningen en het papier.



Fijne dag!
groetjes van Ank





 

14 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Haha, mij verveelt het niet Ank, ik vind ze weer geweldig, had je een winkel gevonden die ze nog verkoopt? Dan mag je me tippen hoor!
Je Tilda kaarten zijn weer fantastisch!

Trijntje zei

Het zijn twee prachtige kaarten Ank. Superleuk gemaakt. Past zo mooi op het Slimline model. Groeten Trijntje

Diny zei

Wow....je gaat lekker Ank.....ook deze twee kaartjes vind ik prachtig!
Groetjes Diny

marian zei

Ja ze zijn nog super leuk hoor die Tilda dames. Prachtige kaarten heb je er van gemaakt.
Groetjes van Marian.

Eri zei

Je hebt met deze Tilda's twee heel mooie kaarten gemaakt.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Ja, ontzettend leuk zijn ze! En nu met de slimline malen passen ze perfect!

Anita van Deur zei

Zo mooi je beide kaartjes, leuk is dat als je weer helemaal blij kunt worden van deze dames.

Elly zei

Ik vind ze ook erg leuk, hopend laat je ons er nog verschillende van zien.
Groetjes Elly

Angélique zei

Heel leuke kaarten, het papier past perfect bij de dames, het is een heel leuk geheel geworden.

Marjan zei

Ze blijven leuk, deze dames. De eerste had ik niet zo snel als Tilda gezien, komt door haar figuur ;) Maar beide kaarten ermee weer helemaal top!

alma.heijenk@gmail.com zei

erg mooui weer, ik heb nooit met Tilda gewerkt.
groetjes Alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hele leuke kaarten Ank. Morgen gaat er een envelop op de post naar jou met Tilda papier en plaatjes die ik nog gevonden had. Zoals beloofd zou ik kijken en ik heb dus wat gevonden, hopelijk vind je het leuk en kun je er wat mee ;)
Lieve groetjes Miranda

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke nostalgische plaatjes
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Dit zijn ook weer mooie kaarten!
Groetjes, Caroline