Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





dinsdag 16 april 2024

Victoria Plum

 


Wie kent haar nog? Victoria Plum, vele jaren geleden een bekende verschijning in kaartenmaakland.
Bij het zoeken naar papier vond ik nog een aantal afbeeldingen van haar.


Ik heb de plaatjes uitgestanst en vervolgens op een uit bijpassende kleur gestanste achtergrond geplakt.
Een vierkante kaart in  goede kleur erbij gezocht en een paar embellishments opgeplakt.


Veel meer vond ik niet nodig, zo gaat alle aandacht naar de plaatjes.
Hieronder zie je nog eens alle drie op een rijtje.


Mocht iemand nog belang bij een serie van deze plaatjes hebben zeg het dan, ik heb er nog wat liggen.

groetjes van Ank


14 opmerkingen:

Trijntje zei

Het zijn leuke kaarten geworden met deze plaatjes. Ik heb ze niet eerder gezien. Ze zijn wel leuk.. Groeten Trijntje

Nelleke zei

Wat een leuke plaatjes en zo leuk hoe je ze verwerkt hebt. Wat hebben wij veel verzameld hè? Ik heb al heel veel plaatjes weggegaan en nog mappen vol met een gedeelte ervan waar ik mij afvraag of ik die ooit ga gebruiken. Groetjes Nelleke

Eri zei

Wat heb je een gave serie met deze plaatjes gemaakt Ank! De naam Plum heb ik wel eens gehoord, maar deze mooie plaatjes ken ik niet.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Wat een lieve kaartjes zijn het Ank! En zo vind je nog al eens wat bij het opruimen!

Anita van Deur zei

Super schattig zijn de kaartjes zijn ook van die lieve plaatjes.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de schattige plaatjes ja die herken ik nog wel heel veel gebruikt
leuk hoe je ze hebt verwerkt op je kaart
groetjes ellen

carla zei

Ik ken Victoria Plum niet, maar het zijn wel mooie plaatjes.
3 toffe kaartjes heb je hiermee gemaakt.
Groetjes,
Carla

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een schattige plaatjes zijn dat, ik ken haar niet maar heel lief met dat bloemetje op het hoofd.

Femmy zei

Prachtige kaarten Ank, ik ken de plaatjes wel schattig zijn ze.
Groetjes Femmy

!neke zei

Nooit van gehoord, maar heel erg leuk deze kaartjes !!!!
groeten Ineke

marian zei

Wat een schattige kaarten heb je met deze leuke plaatjes gemaakt.
Ook wil ik je hartelijk bedanken voor de prachtige kaart die ik voor mijn verjaardag heb mogen ontvangen.
Groetjes van Marian.

Margreet zei

Ik maak toch al heel lang kaarten, maar van Victoria Plum heb ik nog nooit gehord. Het zijn wel lieve plaatjes en je hebt er mooie kaartjes mee gemaakt.
xxx Margreet

Angélique zei

Ah, wat een leuke kaarten met die schattige plaatjes! Ook ik heb er nog nooit van gehoord, maar dat maakt niet uit, mooi dat je ze tegenkwam.

Marjan zei

Schattig zijn ze, ik kende deze dus helemaal niet! Mooie kaartjes ermee gemaakt, Ank en inderdaad hebben ze niet meer nodig!