Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





vrijdag 24 mei 2024

Tijd uit het oog verliezen


Als je je in een boek verdiept kun je helemaal de tijd uit het oog verliezen.
Dat is wat ik met deze kaart wilde uitdrukken.
De basiskaart is een vierkante dubbele kraftkaart.
Daarop een vierkant gesneden uit een afbeelding van Stamperia.
De randen met de distresser bewerkt en vervolgens beïnkt.
Er lag nog een wijzerplaat van Tim Holtz in donkerbruin en die heb onder de deels uitgeknipte rozen van het papier geschoven.
Daar bovenop een houten krans waar ik een stukje uitsneed en dat heb ik weer in de hoek gebruikt.
Nog wat extra bloemen verhoogd aangebracht en een klokje en vlinders.
Als laatste heb ik wat perlenpareltjes en witte spetters toegepast.


Dan nog even over Lore.
Ze is weer thuis nadat ze de afgelopen dagen weer een zware chemokuur moest ondergaan.
Bij thuiskomst vond ze al een serie mooie kaarten van jullie waar ze heel verrast door was maar ook heel erg blij.
Hieronder de foto's van de kaarten die ik doorgestuurd kreeg.




 

Jullie maken een klein meisje heel erg blij door deze mooie kaarten te sturen en mij ook doordat jullie deze actie zo fijn hebben opgepakt!
Dankjewel!

groetjes van Ank

14 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je kaart is prachtig Ank en dat klopt helemaal. Als een boek mooi is kun je helemaal de tijd vergeten ( ook met knutselen hihi). Heel fijntjes met die mooi uitgeknipte bloemen, de kaart is heel mooi opgebouwd. Wat leuk dat Lore al zulke mooie kaarten mocht ontvangen en dat ze er blij mee is.
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Een prachtige kaart Ank, met veel leuke details!
Wat fijn voor Lore dat er al zoveel Panda kaarten waren aangekomen toen ze uit het ziekenhuis kwam.
Groetjes, Eri

Femminde zei

Oh wat een leuke kaart weer!! En je verliezen in een boek. Dat is bij mij lang geleden.
En wat super dat er zoveel post richting Lore gaat.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Angélique zei

O wauw Ank, daar ben jij een heel tijdje zoet geweest met het maken van deze prachtige kaart, super gedaan!
Haha, Lore heeft allemaal panda's gekregen, dat was te verwachten. Fijn dat ze zoveel post heeft gekregen, fijn dat die van mij ook bezorgd is.

GerJanne zei

Heel mooie kaart Ank! Wat prachtig samengesteld! En die kaarten...ik zie er twee die op de mijne lijkt, door dezelfde sketch, dus misschien maak ik toch maar een andere.....

Anita van Deur zei

Hoe leuk je deze kaart maakte veel op te zien en zo mooi opgebouwd.

Henriët zei

Wat een prachtig geheel heb je er van gemaakt. En ik herken dat wel de tijd verliezen met een boek. Maar ook met knutselen heb ik dat.
Wat heeft Lore al veel kaarten gekregen. Ik moet er nog 1 maken maar heb op het moment wat tijdgebrek. Maar ze krijgt er binnenkort echt 1 van mij!
Groetjes van Henriët

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie papier en de mooie details
wat leuk dat Lore zoveel kaarten heeft gekregen
groetjes ellen

Margreet zei

Wat een prachtige vintage kaart heb je gemaakt, Ank.
De tijd vliegt voorbij als je aan het lezen of knutselen bent.
Wat fijn dat er al zoveel pandaberenkaarten voor Lore gemaakt zijn. En er komen er vast nog meer aan.
Ik zag de mijne er ook bij.
xxx Margreet

Marjolijn van Elsberg zei

Dat is een ongelooflijk mooie kaart Ank zoveel mooie details, je blijft er naar kijken. En wat fijn dat Lore al zoveel kaartjes heeft gekregen. Ik hoop dat ze iedere dag toch even een lach op haar gezichtje toveren.

Trijntje zei

Leuke kaart heb je gemaakt met deze mooie materialen. Wat een mooie post voor Lore. Groeten Trijntje

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart met mooie materialen. Leuk dat Lore zoveel kaarten heeft gekregen!
Groetjes, Caroline

Marjan zei

Wat een mooie kaart, het geheel heeft een romantische vintage uitstraling, veel mooie toevoegingen die er goed bij passen! Ik lees over de zieke Lore, fijn dat ze veel mooie kaartjes kreeg. Ik hoop op beterschap voor haar!

marian zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt, in mooie zachte tinten. Wat fijn dat Lore zoveel mooie kaarten heeft gekregen. Ik zag mijn kaartje er ook bij.
Groetjes van Marian.