Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





donderdag 23 mei 2024

Kersthonden

 


Voor 52WTC heb ik deze kaart gemaakt.
De dubbele groene basiskaart heb ik door een embossingfolder gehaald en twee hoeken met een pons afgerond.
De strook stippeltjespapier lag er nog en daaroverheen heb ik een kerstlintje geplakt.
Uit een uitdrukblok, wat ik heb gekregen, komen het plaatje en de tekst.
Verder valt er niet veel over te vertellen.

Ik wil degenen die hebben gereageerd op mijn vorige post heel erg bedanken.
Lore gaat een aantal kaarten van jullie ontvangen en dat vind ik hartstikke leuk.
Momenteel ligt ze een paar dagen in Utrecht in het ziekenhuis voor haar tweede zware chemokuur en daar is ze weer goed beroerd van.
Hopelijk mag ze morgen weer naar huis om te herstellen van de kuur.

groetjes van Ank

23 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuke kaart, mooi
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke papier en leuke plaatje
het kaartje voor Lore is onderweg
groetjes ellen

Marjolijn van Elsberg zei

Samen een stok delen, hoe lief!!! Leuke kaart Ank.

Eri zei

Wat een schattig plaatje heb je gebruikt op deze mooie kaart! Mijn kaart voor Lore ook al even onderweg.
Groetjes, Eri

marian zei

Je hebt weer een super mooie kerstkaart gemaakt met de embossingmal en het honden plaatje.
Ik heb ook een kaartje gestuurd naar Lore, hoor. Fijn dat er zoveel dames hebben gereageerd. Ik zal er over een poosje nog wel een sturen hoor, en fijn dat je ons ook een beetje op de hoogte houd.
Groetjes van Marian.

Annemarie en Merit zei

een schitterende kerstkaart met die twee lieverds erop.
Fijne dag , gezellig dat je er bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Margreet zei

Mooi kaartje, Ank.
Mijn kaartje voor Lore is verstuurd. Fijn als je ons op de hoogte wilt houden. Zal haar nog wel een keer wat sturen.
xxx Margreet

!neke zei

Hij is weer heel leuk Ank !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Ah wat mooi de honden in de sneeuw. Leuke kerstkaart Ank. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuk plaatje.
Ook mijn kaart is onderweg naar Lore!
Groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Aah wat een schattig plaatje en je hebt er een mooie kerstkaart van gemaakt Ank. Leuk die achtergrond geëmbost met dennentakjes. Dank je wel voor je mooie, romantische kaart die hier vandaag bezorgd werd, wat attent. Mijn kaart naar Lore is onderweg en fijn als je ons op de hoogte houdt dan ga ik zeker nog eens iets sturen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Ans Gilbert zei

Wat heb je een superleuk plaatje gebruikt op deze mooie kerstkaart, leuk hoe je alles weer gecombineerd hebt,
Groetjes,
Ansx

Marijke zei

Een leuk kaartje met die embossing op de achtergrond! En fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Diny zei

Wat een mooie kaart Ank....de hondjes zijn lekker speels!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Prachtig kaart met dit mooie plaatje.

Henriët zei

Super leuke kaart voor hondenliefhebbers. Leuk dat je de kaart door de embossing gedaan hebt.
Mijn kaart voor Lore wordt aan gewerkt.
Groetjes van Henriët

Wies zei

Leuke kaart met de mooie geëmboste achtergrond en het leuke plaatje van de 2 honden.

Angélique zei

Een leuke kaart, je embossingfolder is een mooie.
Als het goed is heeft ze van mij ook een kaart ontvangen, ik hoop da de behandeling zijn werk doet en dat Lore snel herstelt.

Laurespage zei

Een heel mooi kaartje Ank.
Groetjes, laurette

joke zei

Mooie kaart heb je gemaakt, leuk dat lint erbij. Had je bericht van Lore gemist maar je mag haar adres even sturen naar mij dan probeer ik ook een kaartje te sturen.
Groetjes Joke

Nelleke zei

Dan komen de kaartjes voor Lore goed van pas. Mijn kaartje is er al of nog onderweg , en dan kun je inderdaad wel een opkikker gebruiken. Mooie kaart maakte je, mooie kleur groen en een kerst kleur. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Oh wat mooi dat er zoveel aan je oproep gehoor geven. Mijn kaart is klaar. Die gaat dit weekend op de bus.
Jouw kersthinden zijn heel leuk! Mooi ook de gembosste basiskaart.

Trijntje zei

Heel mooi deze kerstkaart met dit mooie plaatje. Je actie voor Lore is wel een succes. Heel fijn. Groeten Trijntje